Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hadde 132 000 i damage output sist runde noe som jeg syns er bra, imperial agents derimot hadde over 230 000. Dobbelt så mye ....... + dem hadde 8000 i healing. Jeg vil ikke være den som roper ubalanse men geezes !

 

Dere har da en klasse som er helt lik IA på republic siden og. For ikke å snakke om at IA er glasskanon. Det gjelder ihvertfall sniper som ikke har noen form for healing.

 

Så sies det jo også at klassene er noe jevnere når en når lvl 50 og da. Noe som igrunnen er det viktigste.

Lenke til kommentar

Kan hende det står en annen plass, men når jeg kommer inn på loading screenen på SWTOR så lukker spillet seg. Noen som vet hva som kan være feil?

Sliter enda med dette. Har instalert det på stasjonæren også, men samme problemet. Kan det være feil på CD?

Hadde akkurat det samme problemet med min installering frå CD. Måtte bite i det sure eple og laste ned. Det fungerte dog prikkfritt.

Lenke til kommentar

Den "laggen" han snakker om er et problem som han har på sin egen maskin, den har ingen ting med spillet å gjøre. Har hørt om flere som

har snakket om den delay'en (laggen), og samtlige har funnet feile innstillinger på grafikkmenyen in-game, eller for dårlig hardware. For meg skjer alt med en eneste gang :)

Har allerede snakka om dette tidligere i tråden. Det er definitivt ikke ett hardware eller internett problem. Motoren er bare rett og slett treig. Sitter med godt over 60 fps overalt og under 100 ms latency og det er veldig tydelig at ting tar tid. Du kan lese mitt tidligere innlegg (side 196) for eksempler.

 

Kan legge til enda ett. Spilte Huttball her om dagen og stunna en fyr like før han løp over mål. Løp gjennom han så jeg stod mellom han og mål, stod stille i nærmere ett sekund (siden jeg visste om laggen) brukte min "knock away" skill og han fløy rett gjennom meg inn i mål. Er bare helt på trynet.

 

 

Det forklarer ikke hvorfor noen opplever det sånn, mens andre ikke. Hvis det ikke er et problem oss alle kan det umulig være noe galt med spillets gameplay. Det finnes bare èn versjon. Bare sier at det er greit å "hate" spillet, men bare hvis det er grunnlag for det. Jeg klarer ikke å se logikken din hvis problemet ikke er tilstede for alle.

Endret av Skunk_InnleggNO
Lenke til kommentar

Det forklarer ikke hvorfor noen opplever det sånn, mens andre ikke. Hvis det ikke er et problem oss alle kan det umulig være noe galt med spillets gameplay. Det finnes bare èn versjon. Bare sier at det er greit å "hate" spillet, men bare hvis det er grunnlag for det. Jeg klarer ikke å se logikken din hvis problemet ikke er tilstede for alle.

Har aldri sagt at jeg hater spillet. Hvis du leser den første posten jeg skrev om det så forklarte jeg hvorfor mange vil ignorere eller bare ikke legge merke til det.

 

Har allerede 6 dager /played og har ikke planer om å stoppe med det første, men det betyr ikke at det ikke er feil med spillet. Kan bare ta idag som ett eksempel. Har gjort noen hardmode flashpoints, og det er helt vanvittig variasjon på krava mellom bossene. Var også en boss som virker mer eller mindre umulig sånn som den er nå (timed enrage rundt 25-30% for oss, og vi har bra dps i forhold til hva andre grupper jeg har spilt med). Har også hatt problemer med at bosser ikke dropper loot og at kister ikke åpner seg.

 

Bare fordi man liker spillet betyr ikke at alt er gull og grønne skoger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Obv hvis flere har merket input lag er det ikke galt med deres maskin men med spillet. Har sett flere på andre forums klagd over det samme. Forhåpentligvis kommer de til å fikse "feilen".

Både ja og nei, men jeg tror dette er en feil med div driver e.l. Det kan godt være feil som eksisterer oss mange, men som i utgangspunktet ikke er der hvis alt er tilrette. La meg også påpeke at det mest sannsynlig er noe galt med spillet på den måten at det "klikker" oss mange, det betyr ikke nødvendigvis at det er en fundamental feil med hele spillmekanikken.

Lenke til kommentar

Det forklarer ikke hvorfor noen opplever det sånn, mens andre ikke. Hvis det ikke er et problem oss alle kan det umulig være noe galt med spillets gameplay. Det finnes bare èn versjon. Bare sier at det er greit å "hate" spillet, men bare hvis det er grunnlag for det. Jeg klarer ikke å se logikken din hvis problemet ikke er tilstede for alle.

Har aldri sagt at jeg hater spillet. Hvis du leser den første posten jeg skrev om det så forklarte jeg hvorfor mange vil ignorere eller bare ikke legge merke til det.

 

Har allerede 6 dager /played og har ikke planer om å stoppe med det første, men det betyr ikke at det ikke er feil med spillet. Kan bare ta idag som ett eksempel. Har gjort noen hardmode flashpoints, og det er helt vanvittig variasjon på krava mellom bossene. Var også en boss som virker mer eller mindre umulig sånn som den er nå (timed enrage rundt 25-30% for oss, og vi har bra dps i forhold til hva andre grupper jeg har spilt med). Har også hatt problemer med at bosser ikke dropper loot og at kister ikke åpner seg.

 

Bare fordi man liker spillet betyr ikke at alt er gull og grønne skoger.

Enig med deg der, og jeg er heller ikke så fiendtlig som du tror. Jeg vil bare påpeke at det er alt for mange som har mye å si om alle mulige "feil" til en hver tid. Nå var det din post jeg tok reply på, men er vel egentlig mer rettet mot det generelle publikum. Har lest flere som skriver om det samme uten å egentlig vite helt hva de snakker om.

Lenke til kommentar

Enig med deg der, og jeg er heller ikke så fiendtlig som du tror. Jeg vil bare påpeke at det er alt for mange som har mye å si om alle mulige "feil" til en hver tid. Nå var det din post jeg tok reply på, men er vel egentlig mer rettet mot det generelle publikum. Har lest flere som skriver om det samme uten å egentlig vite helt hva de snakker om.

Er godt mulig, men tror jeg kan ganske trygt si at det er ett problem med spillet :p Hvis det ikke er det så betyr det egentlig jeg har exploita en haug uten vilje, siden jeg kan gjøre ting som man egentlig ikke burde kunne gjøre.

Lenke til kommentar

Enig med deg der, og jeg er heller ikke så fiendtlig som du tror. Jeg vil bare påpeke at det er alt for mange som har mye å si om alle mulige "feil" til en hver tid. Nå var det din post jeg tok reply på, men er vel egentlig mer rettet mot det generelle publikum. Har lest flere som skriver om det samme uten å egentlig vite helt hva de snakker om.

Er godt mulig, men tror jeg kan ganske trygt si at det er ett problem med spillet :p Hvis det ikke er det så betyr det egentlig jeg har exploita en haug uten vilje, siden jeg kan gjøre ting som man egentlig ikke burde kunne gjøre.

To sider av samme sak :p

Lenke til kommentar

haha så bra, storkoser meg med spillet

 

kan ikke si nok hvor mye jeg liker dette kontra 4 år wow spilling. I wow elsket jeg loren, og det hjalp lenge, men hvordan historien blir fortalt i swtor er helt herlig.

Jeg er som andre litt redd for hva som skjer når jeg når level 50. Men stopper det der, har det uansett vært et kjempe star wars rpg spill.

 

det er noen ting som jeg ønska skulle vært bedre. Litt for mange ting er instancer, og jeg syntes det er tomt i byer. Selv i hovedbasen til sith. Jeg spiller forøvrig på en full pve server. Samt at queue system på wow til instancer etc er en del bedre enn i swtor, men for å ha nettopp startet, er det kjempe bra.

Lenke til kommentar

Noen som klarer å duallogge?

 

Kjøpte en lisens til i dag og åpnet en konto til, men den vil ikke kjøre to instancer av spillet fra samme PC.

 

Ser man kan lage en User.cfg eller bruke et tredjepartsprogram, men er usikker til hvordan BioWare forholder seg til dette da de ikke har opprinnelig støtte for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...