Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

O M F G

Endelig kommet hjem fra jobb kl. 1900.

over 1 time i kø på servern guilden vår ble plassert på(hvorfor i helvete plasserte de ikke folk mer spredt når jeg ser at flere servere ikke er full/bare har 10 min kø osv?), nummer 1 i køen. Kom inn på loading screen.

"Your connection to the server has been lost"

 

FUCK YOU

Lenke til kommentar

Hmm Ser ikke ut som om det kom en new wave klokken 8. Er det slutt for dagen tro?

Jeg fikk akkurat invite, så tror det ble en wave 8. :)

 

WOHOOO! :love:

 

Grats! Når registrerte du? Det kom ikke opp på twitter at ny wave var kommet, så derfor jeg antok det var slutt

 

Fett! Når registrerte du Pre-order?

Endret av Skunk_InnleggNO
Lenke til kommentar

Flott, gikk fra nr 700 i kø til nr 100, så klikker spillet på grunn av screensaver og nå er jeg nr 1033................ Flott at Bioware har implementert et kø system som tar forbehold om klient krasjer.

 

Og der fikk jeg connection error som nr 300 i kø og er nå tilbake til nr 900 ..........................................

Lenke til kommentar

O M F G

Endelig kommet hjem fra jobb kl. 1900.

over 1 time i kø på servern guilden vår ble plassert på(hvorfor i helvete plasserte de ikke folk mer spredt når jeg ser at flere servere ikke er full/bare har 10 min kø osv?), nummer 1 i køen. Kom inn på loading screen.

"Your connection to the server has been lost"

 

FUCK YOU

Guilder var vel spredd, men når de ikke var låst var det mange guilder som skiftet beite umiddelbart, deriblant en god del skandinaviske. Gjett hvor alle gikk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...