Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Traff også en som het Darthwannabe, Obiwancanibe og en hel haug DarthMaulettellerannet.

 

Jeg traff ett stykk "Ohgeeonecanoli"... folk som putter darth i navnet sitt failer jo ekstra hardt, når det er en tittel i spillet ;)

 

Bra du skrev når du var hjemme fra jobb. Når jeg leste første setningen så det ut som du var norges største syvsover.....

 

Den æren tilhører nok meg... selv om jeg i dag har våknet klokken 11 for å bli klar til SWTOR :p

 

 

 

cad-20111212-3e86a.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@SWTOR The Old Republic

Emails have not yet been sent. We will notify you when the first batch goes out!

 

 

Bare å følge med på Twitter :)

 

Authenticator app... nice. Jeg synes security questions også funker ganske bra.

 

noen som vet hvilke server som e best for å komme seg unna folk som ikke snakker engelsk, west eller east?

 

Godt spørsmål. Lurer på dette jeg også. Tenkte jeg skulle forsøke å unngå launch guilds i det hele tatt. Eventuelt hvertfall rulle et sted hvor det er engelskspråkelige launch guilds.

 

Godt nytt...

"Only available to players who have purchased or downloaded a security key and linked it to their Star Wars: The Old Republic account, this unique vendor sells exclusive gear and items"

 

Denne var i betaen også. Det er en pre-order vendor, en CE vendor, og en authenticator vendor. Men de selger da stort sett bare junk. Pre-order krystallen ser jo så teit ut at det er ikke mulig :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...