Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg har betalt forhåndsbestillings avgiften og løst inn den, men lurer på om jeg kan kjøpe spillet et annet sted og bare bruke det. Eller om forhåndsbestillings koden er knyttet til et spesifikk spill? orker ikke dra på det stedet jeg forhåndsbestillte spillet, det er for mye mas!

 

takk for svar :D

 

Det går fint, jeg tenker å ikke hennte mitt, men heller betale for digitale delux edition kode. 100 kr mer for mye inhame stash og gratis mount

Din snik! :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående når man kan subscribe, denne tweeten kom fra Stephen Reid:

 

Stephen Reid @Rockjaw @Arrith You'll be fine, but you'll still need to enter a payment method before Dec. 20th. (From 13th you should be able to do it.)

 

Så, alt av payment og sånt kan ordnes i dag. Når det gjelder selve subscription opplegget får vi vel bare vente og se.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Traff også en som het Darthwannabe, Obiwancanibe og en hel haug DarthMaulettellerannet.

 

Jeg traff ett stykk "Ohgeeonecanoli"... folk som putter darth i navnet sitt failer jo ekstra hardt, når det er en tittel i spillet ;)

 

Bra du skrev når du var hjemme fra jobb. Når jeg leste første setningen så det ut som du var norges største syvsover.....

 

Den æren tilhører nok meg... selv om jeg i dag har våknet klokken 11 for å bli klar til SWTOR :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...