HaxyQ Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 (endret) Hei Tenker på nytt skjermkort, og har kommet fram til disse 2: Gainward GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5 Hvilket av disse vil dere anbefale? Ser jo ut som 5770 har mye bedre clock speed etc, men siden de er i samme prisklasse, er de vel omtrent like alt i alt? Takk. Endret 6. november 2010 av Haxy
HaxyQ Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Enn mellom disse to? Gainward GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA Sapphire Radeon HD 6850 1GB GDDR5
ahpadt Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Noen spesiell grunn for at du har valgt Gainward? Jeg er selv på jakt ute etter et 460-kort men er litt usikker på fabrikant.
Nizzen Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Noen spesiell grunn for at du har valgt Gainward? Jeg er selv på jakt ute etter et 460-kort men er litt usikker på fabrikant. Fordi det var på tilbud Regner jeg med at er grunnen,
ahpadt Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 <- blindeforbundet Har hørt at kjølern Gainward bruker støyer litt mer enn stock til nvidia? 1
Nizzen Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 <- blindeforbundet Har hørt at kjølern Gainward bruker støyer litt mer enn stock til nvidia? Da finner du en test som viser dette, så slipper vi å synse Kjekt å bekrefte dette om det stemmer 1
Radiant Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 (endret) <- blindeforbundet Har hørt at kjølern Gainward bruker støyer litt mer enn stock til nvidia? Da finner du en test som viser dette, så slipper vi å synse Kjekt å bekrefte dette om det stemmer Jeg kjøpte det Gainward gtx 460 1gb goldensample kortet på komplett på ukens tilbud, har hatt det nå i 3 dager og må si jeg er veldig fornøyd med kortet. Merker ikke støyen på kortet noe spesielt, idle i windows ligger kortet på ca 30 grader med lite vifte støy. Går jeg inn i Modern Warfare 2 så hopper tempen opp til ca 68 grader uten at støyen på vifta blir høyere. Kjører 1920x1200 med alt på fult i Modern warfare 2 foresten. Så jeg vil anbefale det kortet , god ytelse for pengene (1395kr ukens tilbud på komplett) kortet er ganske kjølig og lav vifte støy Endret 6. november 2010 av Radiant
Radiant Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 (endret) HER har de foresten testa Gainward gtx 460 1gb GS GLH(goes like hell) som nesten er det samme kortet bare med høyere klokke hastigheter men med samme vifte. Endret 6. november 2010 av Radiant
leifeinar Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Jeg holder en god knapp på sapphire 6850, er det stilleste skjermkortet jeg har hatt, kan kalle det lydløst. yter bra også
Radiant Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Gikk for 460, jeg. Du kommer ikke til å angre på det valget jeg er veldig fornøyd med kortet
ahpadt Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Gikk for 460, jeg. Du kommer ikke til å angre på det valget jeg er veldig fornøyd med kortet Hvordan syntes støynivået er?
Radiant Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Gikk for 460, jeg. Du kommer ikke til å angre på det valget jeg er veldig fornøyd med kortet Hvordan syntes støynivået er? Støynivået er veldig lavt hører det nesten ikke i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå