Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et spørsmål angående HTC calender.

 

Jeg har 2 kalender kontoer synkronisert. Noen som vet om det er mulig å sette default konto når du oppretter en ny hendelse? Jeg ser ingen innstilling for dette og den velger heller ikke etter alfabetisk rekkefølge på navn på kalender navn.

Endret av Hognis
Lenke til kommentar

"Varsel fra yr" f.eks.

 

Sense-været er jo en widget, så er bare å fjerne den widgeten og erstatte med en annen :)

Joda, men ønsker å benytte den widgeten med de nifty animasjonene ;)

 

Det finnes som apk-fil på nett vet jeg. Yr-varsling med samme widget. Ble fjernet fra Marked pga den var for lik HTC sin. Om den fungerer på Froyo er jeg ikke sikker på.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg har en Desire HD, og har de siste dagene fått et problem med batteriet og kalenderen.

 

Kalenderen trekker enormt mye strøm (like mye eller mer enn skjermen(!)), og på 4t 30 inutter har kalenderen brukt prosessoren totalt i 25 minutter.

 

Her er det åpenbart noe som ikke er som det skal, og jeg mistenker at det har sammenheng med at jeg installerte Google Calendar Sync i Outlook for å synke jobbkalenderen min med Googlekalenderen som jeg bruker på telefonen.

 

Bruker bare Google-kalenderen, ikke HTC eller Exchange.

 

Noen tips?

(HTC support skjønte ikke spørsmålet og tipset meg om å kjøpe større batteri.....)

 

[Løsning for meg: Avinstallere Google Calendar Sync igjen, slette alle tenkelige ting fra kalenderen som kan ha forårsaket batteritappingen og tømme cachen til kalenderprogrammet.]

Endret av aragonjcw
Lenke til kommentar

Noen andre som har prøvd Waze navigasjonen? Er ikke så utrolig bra på nav enda her i bergen men kommer seg nok etterhvert.. Liker det at man kan se hvor det er kø og at man kan melde inn hendelser i trafikken så kan andre brukere i området se den.. Gleder meg ihvertfall til mange flere tar det i bruk så det blir mer nøyaktig!

Bruker waze hver dag:)

Genialt program.

Lenke til kommentar

"Varsel fra yr" f.eks.

 

Sense-været er jo en widget, så er bare å fjerne den widgeten og erstatte med en annen :)

Joda, men ønsker å benytte den widgeten med de nifty animasjonene ;)

 

Det finnes som apk-fil på nett vet jeg. Yr-varsling med samme widget. Ble fjernet fra Marked pga den var for lik HTC sin. Om den fungerer på Froyo er jeg ikke sikker på.

Jeg bruker den yr widgeten hvor klokka er lik som htc sense sin. Jeg overførte den fra Heroen min ved hjelp av Mybackup pro. Jeg tar alltid backuper av programmer i ny og ne ettersom veldig mange programmer går fra å ikke ha reklame til å ha reklame. Da er det greit å rulle tilbake til versjonen uten :)

Endret av Teac
Lenke til kommentar

"Varsel fra yr" f.eks.

 

Sense-været er jo en widget, så er bare å fjerne den widgeten og erstatte med en annen :)

Joda, men ønsker å benytte den widgeten med de nifty animasjonene ;)

 

Det finnes som apk-fil på nett vet jeg. Yr-varsling med samme widget. Ble fjernet fra Marked pga den var for lik HTC sin. Om den fungerer på Froyo er jeg ikke sikker på.

Jeg bruker den yr widgeten hvor klokka er lik som htc sense sin. Jeg overførte den fra Heroen min ved hjelp av Mybackup pro. Jeg tar alltid backuper av programmer i ny og ne ettersom veldig mange programmer går fra å ikke ha reklame til å ha reklame. Da er det greit å rulle tilbake til versjonen uten :)

Er det vær animasjon på den? Og hvor kan jeg finne den?

Lenke til kommentar

Vet ikke hva du mener med animasjon, men klokka er lik som htc sin, og værmeldinga står under. Trykker jeg på klokka kommer jeg til en side med mer detaljert vær. Været oppdaterer seg med gps posisjonen, og henter detaljert vær der jeg er til enhver tid. Bruker versjon 12.2

 

Slik ser det hvertfall ut:

 

post-105988-0-21847700-1291394676_thumb.jpg

 

post-105988-0-74683500-1291394689_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...