Gå til innhold

Min tur til Vietnam og Kambodsja i 2011.


Anbefalte innlegg

Jeg har vært to i malariaområder to ganger. En gang i 2008 og en gang i 2010. Hadde med piller begge gangene, men glemte å ta dem. Gikk heldigvis bra. Malariatabletter er dyrt og sjangsen for å få det er lav. Tablettene garanterer heller ikke mot malaria. Du risikerer å sitte resten av livet med malaria hvis du er uheldig... Vurderingsak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke bra for leveren å ta Malrone stort mer enn 1 måned i året. Alle som bor i malariastrøk må derfor stort sett regne med å få malaria. Andre og tredje gang de får malaria kan det bli skikkelig alvorlig.

 

I områder med malaria er det gjerne også dengue-feber som man ikke har noen medisiner mot. I Kambodia sa guiden min at det kun var problemer med dengue-feber når det var regntid.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

.....

 

Har du noen generelle reisetips?

 

No er eg klar over at det ikkje meg du spør, men eg skrive no litt om min tur eg.

Eg og ei venninda var på backpacking i år, og var i Vietnam og Kambodia i Oktober. :)

 

Vår reise i Veitnam; Hanoi - Halong Bay - Hanoi igjen - Hue - Hoi An - Nah Trang - Saigon

 

-Drikk vietnamesisk kaffi! Heilt himmelsk, best med consumed milk! Varm eller kald, opp til deg.

-I Vietnam så venter du ikkje på at trafikken skal stoppa for deg, du går over.

-Åpen buss bilett er ein rimlig og fin måte å reisa ned landet på.

 

Hanoi:

 

Me var i Hanoi under 1000-års feiringa, så for oss var dette ein veldig full stappa by. Men er veldig glad for at me var der akkuratt då.

Me likte godt å vandra rundt i forsjellige gater, i Hanoi var det så mykje spennande butikkar å sjå på. Me likte spessielt sjå på alle dei fine maleriene dei satt å malte.

Det kan vera gøy å sjekka ut det tradisjonelle Water Puppet Show, dette er ein gammal vietnamesisk tradisjon med dokker som går på vatnet til vietnamesisk sang, tale og musikk. Det er ein stolthet for vietnamesarane, så eg syntes det var gøy å få det med seg. Mest fordi det var så merkeleg, hehe.

Andre ting å få med seg i Hanoi: The huc bidge som går over til Ngoc Son tempelet. Hiv dåke på ein tuktuk-sykkel(hugser ikkje kva me kaller dei) og få ein rund tur rondt vatnet f.eks. Er det noko eg har lært meg, så er det at det faktisk kan vera ein grei måte å sjekka ut litt av byen. Og gløym ikkje å sitta på City Wiew for nokon øl, eller det du har lyst på ;)

 

Halong Bay:

 

Eg synes at eg leste at dåke skulle her og, bestiller dåke den turen sjølv? I så fall, sjekk fleire enn 1 turistkontor om turar og prisar. Me fekk tilbud fra 200USD til 50USD. Og det endte med at me fekk ein kjempe fin tur, 1 natt overnatting på båten, og ei overnatting på eit hotell. (3dagar, 2 overnattingar) Me betalte 75USD per. person.

I vår pakke var dette incudert mat alle dagar, kajaking, besøk i grotte, fjelltur, bading, besøk på monkey island, hotell og masse koslig tid på båten. Vanligvis er det ca 20personar på ein båt. Anbefalast! (finnes og "party"båtar)

 

Hue:

 

Når me ankom hue heiv med oss på ein tukktukk-sykkel med ein gang, og igjen kjempe fin måte å bli kjent og finna ut kva du vil bruka tid på. Synes ikkje detta var ein kjempe spennande by, men veldig kosleg. Me valgte å leiga oss ein scooter og fant på den måten mangen små skattar. Og tydligvis ein fin måte å møta lokale folk på og. (Var veldig fasinert av at me var 2 KVITE jenter på ein scooter, hehe)

Det finnes og rimlige og fine dagturar om dåke er interressert i å sjå tempel og den slags. Me hadde ein dag på ein slags drage båt. På kvelden hadde dei eit slags market under brua som var kosleg. Utenom det er ikkje ein by du trenger vera for lenge i.

 

Hoi an:

 

Å skreddar byen Hoi an! (Anbefaler sunflower hotel, og dei har gratis transport til byen når du vil). Sunflower ligger midt mellom byen og stranda. Her valgte me igjen å gå for scootera, nok ein suksess. Det er så deilig å kjøyra rondt og sjå det du vil. Stranda er verdt å testast ut, men viktigast av alt, få deg ein skreddarsydd dress, jakke, eller kva enn det skal vera. Først og fremst så er det rimlige prisar, og om du finner rett skreddarbutikk ender du opp med eit antrekk av ypparste kvalitet. Eg brukte 4 forsjellige butikkar, og er kjempe fornøgd me alt eg kjøpte. Detta er byen du vil bruka pengar i. (ikkje følg lonlyplanet sine tips når det gjelder resturantar, dei var mindre bra.)

 

Nah Trang:

 

Detta er ein by som er kjent for strand og festing. pass på å ikkje tenka for mykje på festing, og hugs å få med dåke den store kvite Buddah statuen. (Endeleg noko anna enn masse like tempel)

Eg vil og anbefala å ta ein dag i Vinpearl, detta er ei øy med ein fornøyelsespark + vannpark. Me blei som småbarn igjen, og hadde det kjempe kjekt. For å komme over til øya kan du ta ein kabel-bane som tar ca 10min. Kult.

 

Saigon:

 

Jada, her blei det nok scooter igjen, rett å slett den perfekte måten å utforska bya på.

I Saigon er det eit backpacker/turist omådet der dei fleste heller til når det gjelder hotell, resturantar og barar. Sjekk ut Hardrock cafe, som ligger utenfor dette området, viss dåke er interresert i å høyra god musikk. Asiatiske band har ofta spelejobba der.

Must i Saigon: War museumet og cu chi tunnels. (Eg veit endeleg korleis det er å skyta med AK47 i virkligheten, og ikkje berre i CS, hehe)

 

 

 

Vår reise i Kambodja: Fra Saigon - Kep (+Rabbit Island) - Siem Reap

 

Me valgte å droppa Phnom Penh, så har ikkje så mykje tips her, då me berre var innom nokon timar. Men det er utuleg synd at dåke ikkje skal ner til Kep, då går dåke glipp av fantastiske Rabbit Island. Detta er ei lita øy som ligger utanfor kep, ei øy som får alle til å pusta letta ut. Her får du bu i ein enkel bungalow nede på stranda. Detta er ein plass nesten utan elektrisitet. Dei har lys i resturantane når det er mørkt, og den eine baren dei har speler musikk. Vansklig å beskriva, men ein av mine beste opplevelsar var når eg berre var der. Det er veldig fint å gå rundt øya og.

 

Siem Reap:

 

Byen me aldri kom oss fra, detta var siste stopp for oss i Kambodja, me hadde 2 mål for denna byen her. The floating village og berømte Ankor Wat. Detta er ein by der alle tuktuk og mopedtaxi sjåførane gjerna vil visa deg Ankor wat for ein dag. (Ikkje så dyrt heller faktisk)

Siem Reap var ein kjempe by, mykje folk og mykje å gjera. Detta er ein by som er laga for turista. Mat og drikka fikse du deg i Pub Street!

 

Happy days in Siem Reap:

-The Floating village ->Me fekk 2 mopedtaxia til å kjøyra oss på mangen forsjellige plassar, innkludert den. Rimlig, enkelt og kjempe kjekt.

-Happy Ranch -> Heste riding, me hadde ein kosleg ridetur gjennom små "landsbyar" og på fin natur, med solnedgang.

-A day in life -> Spennande dagstur der me fekk vera med å laga mat, bygga tak osv. i ein fattig village.

-Santepheap -> Barnehjem me jobba frivillig på nokon dagar. Her leste me og jobba med engelsk med barna.

 

-Ankor Wat -> Eg fekk desverre ikkje sett Ankor Wat, kvelden før blei eg utstatt for ei ulykke. Så mitt sista og besta reise tips til deg er:

 

Husk alltig å ha reiseforsikring!

Prøv å alltid ha ID på deg, eg var både utan ID og vennina mi då det skjedde, hadde ikkje han som kjørte scooteren vist kor veninna mi var, kunne ting endt gale, veldig gale.

 

 

Håpe noko av detta kan komma til nytte, og beklaga om det står veldig rotete. Menst av alt, håpa dåke får ein fantastisk tur! Enjoy :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for flotte tips! Gleder meg veldig til turen ja:

 

Par spm:

 

Er Monkey Island langt fra Ha Long Bay? Dette var meget interessant.

 

Hvor mye betalte dere for skreddersydde ting i Hoi An? Planlegger å kjøpe 2-3 dresser.

 

Ble dere svindlet og var det mange som prøvde å svindle dere?

 

 

Tusen takk for et flott innspill!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da har jeg akkurat vært innom Hoi An en kjapp tur. Men fikk ikke handlet noe denne gangen, litt for kort tid til det. Satser på å få det med meg når jeg skal sør over igjen. Var rett innom Yaly som de fleste kjenner til. De er vel blandt de dyreste i Hoi An om ikke de dyreste. Dressene kostet fra 60usd til 200usd avhenging av kvalitet. Virket som et bra sted.

 

Hoi An er forøvrig et lite sted. Der skredderene ligger tett i tett. Burde ikke være noe problem å finne noen som kan gi riktig pris. Er vel kanskje varierende kvalitet. Jeg tipper jeg kommer til å starte med Yaly og prøve noen av de andre etterpå.

Lenke til kommentar

Er litt usikker virker for meg som 2 dager kan bli litt knapt. Jo mer tid jo bedre antar jeg. Hun jeg snakket med hos Yaly sa det ble antagelig 2-3 tilpassninger. Som sikkert tar en dag. Og i utgangspunktet må du ta mål og la se sy dressen som tar en dag eller noe. Så 3 dager burde vel gå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har nå handlet i Hoi an og regnestykket ble slikt:

 

Yaly:

2 Khaki dresser, 100% bomull, 100usd per stk

1 Mørk dress, Kashmir ull og poliester, 130usd.

1 Frakk, Tweed og poliester, 70usd

2 Skjorter 40Usd per stk.

 

Kjøpte også 6 skjorter ett annet sted

 

2 Linskjorter til 20usd og 30usd per stk.

3 Bomulskjorter til 30usd per stk.

 

Av sko fikk jeg meg nye sneakers til 22usd og skinnsko til 30usd.

 

Stort sett fornøyd med det meste. Sneakersene ble ikke helt som jeg hadde tenkt, men de ble ikke akkurat feil heller. Nå gjenstår det bare å se om jeg får brukt dressene. o0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...