Gå til innhold

Kupp på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne annonsøren er jeg svært skeptisk til. Han har lagt ut flere kamerahus tidligere, samtlige langt under markedspris, og alltid uten kvittering/originalt tilbehør. At det kommer fra utlandet kan godt være riktig, men hvordan det er tilegnet skulle jeg likt å vite. Ville ikke tatt i dette kameraet med en tre meter lang monopod.

 

Dette mine subjektive betraktninger.

Lenke til kommentar

Sendte han en mail i går. Ville høre om antall eksponeringer og begrepet "Kjapp avgjørelse belønnes", men har ikke fått svar.

 

Ellers går ryktene om annonsering av D600 13.sept på nettet nå... Egen tråd: Rykte - Nikon D600

 

Oppdatering: Han hadde, ikke uventet, fått mange henvendelser. Kameraet er solgt.

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

http://www.finn.no/f...nnkode=36879603

 

"Ubrukt" SB-900, 1500kr.

 

Nei, prisen er Kr. 2.000,- og hvor er garantien for at den er ubrukt. Her skulle jo esken med en ubrukt blitz vært avbildet, samt stått i annonsen når den var ny. :-)

Sist endret: 31. august 2012 10:19

 

Den var 1500 når jeg klikket inn på den for en halvtime siden. Er enig i skepsisen til hvor ny og lite brukt den egentlig er. Veldig lite info.

Lenke til kommentar

Jeg tvilte aldri på at blitzen var lagt ut til 1500 kr, men dette er et eksempel på at vedkommede sikkert har fått mange hendvendelser og vil ha mest mulig for sin blitz.

 

Men da er blitzen plutselig ikke noe kupp lenger, de 10 siste SB-900 på teambiathlon har blitt avertert for 1800-2200 kr. Mulig de til 2200 kr har lagt inn et prutningsmonn på 200 kr også.

 

Jeg selv solgte en SB-900 litt billig for et par år siden, fikk 10 hendvendelser i løpet av en halv time. Ble solgt til førstemann som ringte til avertert pris.

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...