Gå til innhold

Kupp på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite brukt D7000 med 18-105, 16 GB minnekort og veske for 8500. Dette er vel ikke noe kupp etter at D700 har gått for lavere pris, men er det egentlig en grei deal?

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32522525

 

Syns ikke det var særlig gunstig i det hele tatt, brukte D7000 (uten objektiv) har vært helt nede i under 5000 på bruktmarkedet tidligere.

 

Ja, regna nesten med det. Når jeg tenker meg om så kan en jo fort få dette nytt for samme prisen om det dukker opp et messetilbud eller lignende.

Lenke til kommentar

Nikon D3 10000,-

Kanskje for billig til å være sant.....

mannen eksisterer på oppgitte addresse, men hadde nok foretrukket en samtale først hvis jeg bodde i Bergen.

 

Fra gule sider_

 

xxxxxxxx

xxxxxxxx

 

xxxxxxxx

Dette er egentlig ikke ment som kritikk mot gwh, men mer som en tanke for behandling av personopplysninger for fremtiden.

Jeg er nok kanskje litt for opptatt av det man kan kalle "personvern", og selv om selgers navn, adresse og telefonnr står i annonnsen så ser jeg egentlig ikke noen grunn til å legge det ut her på forumet. Annonsen er nok borte om kort tid, uansett om den er ekte eller for god til å være sann, mens infoen som er lagt ut her blir nok stående lenge.

Det burde egentlig være nok med en kommentar her om at infoen, om selger på Finn.no, stemmer overens med personsøket på Gule Sider.

Endret av polljen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette er egentlig ikke ment som kritikk mot gwh, men mer som en tanke for behandling av personopplysninger for fremtiden.

Et godt poeng.

 

At prisen er såpass lav kan ha fler grunner. 1) Selger må selge fort, 2) utstyret er mer brukt enn det annonsen antyder, 4) huset er kjøpt i utlandet eller 4) selger er ikke klar over at han kan få mer for kamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...