Gå til innhold

Beste spill du noen gang har spilt?


Anbefalte innlegg

Favorittspillet mitt gjennom tidene må være klassiske Starcraft (brood war). Slutter aldri å oppdage nye ting og strategier for de forskjellige rasene, og det er fasinerede at de har klart å lage et såpass balansert spill.Det er jo fortsatt aktuelt i Korea den dag i dag, og spillet kom vel i 1998 en gang. Det sier det meste.

 

Har ikke fått prøvd 2ern enda, men tviler på det slår brood war for min del :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt beste spill jeg har spilt må bare være the one and only Uncharted 2 Among Thieves!!

 

Uncharted 2 Among Thieves: Et spill som gir alt og gjør deg aldri sur eller lei. Her får man servert en grafikk som er det beste jeg har sett på dagens konsoller, samt en onlinedel som bare gir og gir, historie og karakterer som får deg til å leve deg skikkelig inn i spillet.

 

Fikk også masse gåsehud og OMG moments med tanke på hva som skjedde på skjermen samtidig tårer av ting som skjedde.

 

Ingen spill har vært i nærheten av det jeg fikk oppleve i Uncharted 2 Among Thieves, for det var mest grensesprengende filmatiske opplevelsen ever jeg har hatt i mine 18 år som hardcoregamer!!

Bare tanken om spillet gir meg gåsehud enda!! :)

 

All hail Naughty Dog!!! Takk Sony og ND for å ha gitt meg tidenes spill, og takk til Playstation 3 som hadde kraften i seg til å visjonere det Naughty Dog gjorde med Uncharted 2 Among Thieves!!! :thumbup:

Endret av Toman85
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er en rekke spill jeg føler kniver om førsteplassen, og dessverre er det en rekke spill jeg har spilt i løpet av barndommen og som fortjener førsteplassen, men som jeg ikke husker nok av til å velge på toppen.

 

Derfor er de fleste ganske nye spill fra de siste årene i tilfeldig rekkefølge.

 

Red Dead Redemption - Det perfekte spillet for meg, og som jeg følte hadde alt!

Mafia 2 - Et fantastisk gjennomført spill som virkelig er et av de bedre jeg har spilt!

Uncharted: Drakes Fortune - Mitt første spill til ps3, og for et spill! Nydelig grafikk og en meget bra historie!

Uncharted: Among Thieves - Oppfølgeren som virkelig gav en rekke wow øyeblikk!

Heavy Rain - Et spesielt spill med en dyp og alvorlig historie

RollerCoaster Tycoon - Et av de spillene jeg har spilt mest. Utrolig avhengighetsskapende og et storartet spill jeg brukte altfor mange timer på. Oppfølgeren var akkurat det samme!

Battlefield 2 - Strålende skytespill som infridde akkurat de kriteriene jeg hadde satt. Jeg tør knapt å summere over antall timer på slagmarken

Call of duty: Modern Warfare - Mitt første møte med cod serien som hittil står som det beste. Virkelig en konge!

Medal of Honor: Rising sun - Et av de spillene jeg spilte mest på min ps2. Et strålende skytespill jeg aldri gikk lei

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Elder Scrolls III: Morrowind er vel det spillet jeg har spilt som jeg synes er det mest gjennomførte og som har mest å tilby en spiller. Utallige måter å spille på, høy replay verdi, spennende og med masse ingame lore.

 

Også Warcarft II: Tides of Darkness og det aller første Rayman spillet til Ps1 er spill jeg har brukt mange timer på : )

 

Men tror nok Halo-serien er min favoritt!

 

Edit: Hve tenker jeg på? Selvfølgelig er Warcraft III: Tides of Chaos favoritten! Dumme meg..

Endret av MrBadger
Lenke til kommentar

1. Need for Speed Most Wanted - Beste bilspillet, spesielt med ratt. Ellers er jo Colin McRae Rally til PS1 et veldig godt spill til å være så gammelt.

2. Call of Duty: Modern Warfare 2 - Jeg vet mange er uenige med meg, men jeg savner å spille MW2 online med venner. Til tross for et par overpowered attachment/perks, ble jeg totalt avhengig av dette spillet. Og når jeg blir avhengig, er det bra. ---RIP MW2---

3. FIFA 07 - Beste FIFA-spillet etter min mening.

4. Red Dead Redemption - Det eneste spillet jeg spiller for tiden.

5. Deluxe Ski Jump - Dette er det spillet som jeg gir mest underholdning i forhold til hvor gammelt (utgitt 1999) og enkelt spillet er. En herlig følelse å bli tatt av vinden. Nederst på denne siden kan du laste ned gratis fullversjon.

6. Lord of the Rings: Two Towers - Dette spillet likte jeg godt. Ett av de bedre jeg har til PS2.

Endret av TheLynx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...