Gå til innhold

Beste spill du noen gang har spilt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mass effect 2, knights of the old republic, zelda: ocarina of time

 

jeg trekkes mot rpg sjangeren, og enda mange var misfornøyde med mass effect 2 på grunnlag av manglende klassiske rpg elementer (inventar, level up system etc.), så er det ikke noe annet spill som har engasjert meg så dypt med unntak av knights of the old republic.

 

ocarina of time satt jeg og spilte et år i strekk når jeg var 10. elsket det over alt på jord.

Lenke til kommentar

Konsoll:

Zelda: Ocarina of Time. Kanskje?

Golden Eye, Mario Kart, Mario 64, Super Mario 3 har gitt utrolig mye de også.

 

 

PC:

Kan man med uten tvil si Battlefield 1942. Det har aldri kommet et FPS spill som har vært så banebrytende, i såpass mange elementer som BF42. BF2 er jo bare copycat av modden til BF42 Desert Combat.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Det beste er CoD4. Men, et annet spill som også har vært utrolig underholdende, men veldig annerledes, er "And Yet It Moves". Har spilt det i langfri (kanskje en gang i uka eller noe), i ca et halvt år. Har bare 3 levler igjen, og må si det er et veldig kreativt spill. Til tider frustrerende, men da jeg endelig har klart "gåtene", var det en lettelse.

 

Anbefales! Trenger IKKE noen kjapp PC for å kjøre.. skolepc'n takler det..

Lenke til kommentar

The Elder Scrolls, Oblivion!

 

med mods, eneste jeg har spilt mer er CS/CSS. Når jeg tenker meg om skal jeg installere det på nytt og spille gjennom før Skyrim slippes.

 

Alt som skal til for at jeg må installere det igjen er noen youtube videoer med musikken derfra.

Lenke til kommentar

Goldeneye singleplayer og Perfect Dark multiplayer var vel det jeg brukte all tiden på når jeg var mindre.

 

Men ingenting slår GTA serien, Battlefield og Half Life++Sourcemotoren. :)

 

Hvorfor er alle så opptatt av legend of Zelda? Har spilt meg halveis i spillet, men jeg kjedet meg og sluttet. Goldeneye var langt mer underholdende. Men nå har jeg heller aldrig satt meg inn i et rollespill, bortsett fra WoW, spilte hele veien til lvl 17! Omtrent de siste 7 levlene brukte jeg en bot, helt til jeg fant ut at strømregningen ikke var verdt boten.

Lenke til kommentar

Goldeneye singleplayer og Perfect Dark multiplayer var vel det jeg brukte all tiden på når jeg var mindre.

 

Men ingenting slår GTA serien, Battlefield og Half Life++Sourcemotoren. :)

 

Hvorfor er alle så opptatt av legend of Zelda? Har spilt meg halveis i spillet, men jeg kjedet meg og sluttet. Goldeneye var langt mer underholdende. Men nå har jeg heller aldrig satt meg inn i et rollespill, bortsett fra WoW, spilte hele veien til lvl 17! Omtrent de siste 7 levlene brukte jeg en bot, helt til jeg fant ut at strømregningen ikke var verdt boten.

Min grunn til at Zelda: Ocarina of time er det beste spillet jeg har spilt må være fordi jeg fikk den som en julegave fra foreldrene mine som jeg hadde sakt til at jeg ønsket spillet til jul. Og fordi spillet har utrolige minneverdige øyeblikk og ikke minst musikken. :)

Lenke til kommentar

Må si at Aquaria (musikken og stilen gjorde mye) scorer høyt hos meg. Og Half-Life 2 (med EP1 og EP2).

Så kan en ikke ungå å nevne Super Mario Bros 3 til NES, og Rayman til PlayStation (fantastisk musikk og).

 

Så å plukke ut et beste spill er vanskelig, vanskelig å være subjektiv med tanke på at situasjonen rundt påvirker valget.

Lenke til kommentar

Final Fantasy 7, hallo

Amen to that! Ser ut ifra spillvalg at det er litt yngre kandidater her hehe. Er selv 30 så FF7 kom seint i spill"karrieren".

 

FF7 er episk, inget mindre. Jeg og en kamerat skulket faktisk skolen de dagene det tok å spille ferdig dette spillet, så avhengig ble man hehe. Brukte vel en 82 timer eller noe slikt.

 

Startet på VIII, men spilte kanskje 20% og la det fra meg. Var et eller annet som manglet, og siden har jeg ikke rørt et FF spill. De siste utgavene blir bare å finne opp hjulet på nytt...

Endret av PrayingMantis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...