Gå til innhold

Beste spill du noen gang har spilt?


Anbefalte innlegg

Beste minner fra barndommen:

Last ninja (C64)

Zelda - ALTTP (SNES)

Monkey Island 1&2 (Amiga)

Super mario world (SNES)

Metal gear solid (PS)

 

Beste i "voksen" alder:

Mafia 1 (PC)

Tony hawk 2 (PC)

GTA 3 serien (PS2)

Heroes of might & magic 3 (PC)

Command & Conquer - Red alert 2 (PC)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Strategi Starcraft 2

 

Rollespill Final fantasy 10

 

Skyte spill denne er kanskje hardest står mellom metal gear solid 4, gears of war 2 og halo spillene red dead redemption er også rimelig bra.

 

MMO World of warcraft

 

Slosspill Tekken 6

 

Platformspill Donkey kong country returns

 

RPS-Shooter Mass effect 2

 

Ps1 Final fantasy 7

ps2 Final fantasy 10

PS3 Metal gear solid 4

xbox Halo 2

Xbox 360 Halo 3

Pc Starcraft 2

Wii Donkey kong country returns Resident evil 4 rett bak

 

Overall

 

1 Final fantasy 10

2 Metal gear solid 4

3 Starcraft 2

4 Halo 3

5 Wow

Lenke til kommentar

Klarer ikke å plukke ut ett spill, da det er fire-fem spill som har satt seg fast i hjernebarken.

 

De tre første spillene jeg nevner her er spill jeg rett og slett ikke klarte å legge fra meg av en eller annen grunn. De to siste er online spill som jeg har brukt alt for mye tid på.

 

Resident Evil (PS1): Blod, gørr, spenning og puzzles, hva mer kan man be om? Holdt på å drite i buksa når hundene hoppet gjennom vinduet i den trange korridoren :)

 

Mercenaries - Playground of Destruction (Xbox): Jeg ble bare så fascinert av at man fritt kunne gå rundt og utforske nærmest hva som helst hvor som helst både til fots og med kjøretøy. Samtidig stod man fritt til å utføre missions og sidemissions når man ville, og man kunne stjele fiendens kjøretøy som kamuflasje og infiltrere fiendtlige hovedkvarterer.

 

Oddworld: Stranger's Wrath (Xbox): Her synes jeg bare omgivelsene og stemningen i hele spillet var fenomenal uten at jeg klarer å beskrive det. Dessuten var det jo også skitkult med levende ammunisjon i form av insekter og diverse dyr.

 

Project Gotham Racing 3 (Xbox 360): Første spillet jeg kjøpte ved release av X360, og første gang i min spillkarriere at jeg går online og spiller mot andre. Her traff jeg mange som jeg den dag i dag fortsatt spiller med. Jeg begynte som en grønnskolling som hadde mer en nok med å holde bilen på veien, men endte opp med å bli (ikke for å skryte :) ) meget god i dette spillet, noe som har ført til mange timer med både Forza, F1, Dirt osv. i ettertid.

 

Call of Duty 4 (Xbox 360): Hva kan man si? Etter min mening det beste spillet i COD serien by far, og spiller det fortsatt innimellom. Brukte så mye tid på HC S&D i dette spillet at jeg tør ikke tenke på det :!:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

FPS: Rainbow Six: Raven Shield (evt. Ghost Recon)

RPG: Baldur's Gate (evt. Star Wars: Knights of the Old Republic)

Adventure: The Secret of Monkey Island (evt. Full Throttle)

Action: Batman: Arkham Asylum

Sandbox: GTA IV (har ikke spilt Red Dead Redemption ennå, men det vinner nok etterhvert)

Online: Neverwinter Nights (custom mods)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...