Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Ergrer meg også over innlegg som dette:

 

jah ikz!!!!!!!1111 HEAHEHEAHEAEHHAEHAEHHEAHAEHEAHE, Store ja, heaheahaehaeheahaehaehae.... GL HF m8 koZ

 

og dette:

 

Kan vI LaGE 1 m4pp såmm r 1 r0za h3likåpptr?!111  :dribble:

 

:mad:

jah ikz!!!!!!!1111 HEAHEHEAHEAEHHAEHAEHHEAHAEHEAHE, Store ja, heaheahaehaeheahaehaehae.... GL HF m8 koZ

 

Kan vI LaGE 1 m4pp såmm r 1 r0za h3likåpptr?!111  :dribble:

 

 

Slikt som dette, blir for meg totalt uforståelig. Kun en haug med ord som flyter i sammen, helt uten mening eller antydning til ord jeg kan gjette meg til.

 

 

Er det slik skribling dere klager over, så må jeg si meg enig.

Om dette er veldig vanlig skriving fra mange, så forstår jeg lett at irritasjonen også kommer på folk med skrive problemer. For det kan være vanskelig å forstå hvem som har problemer, og dem som ikke gidder/ eller syns det er ”kult” å skrive som en dust.

 

(Det siste avsnittet har jeg skrevet, uten å gå igjennom etter skriving. Mener likevel at det skulle være minimalt med skrivefeil)

 

 

Horror.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jah ikz!!!!!!!1111 HEAHEHEAHEAEHHAEHAEHHEAHAEHEAHE, Store ja, heaheahaehaeheahaehaehae.... GL HF m8 koZ

 

Kan vI LaGE 1 m4pp såmm r 1 r0za h3likåpptr?!111  :dribble:

 

 

Slikt som dette, blir for meg totalt uforståelig. Kun en haug med ord som flyter i sammen, helt uten mening eller antydning til ord jeg kan gjette meg til.

Det kalles SPAM. De som skriver slike innlegg gjør det bare for å tulle med andre som de syns er fjortiss..

 

edit: tullete quoting

Endret av suzze
Lenke til kommentar

*litt stolt av helikopterkommentaren sin*

 

Til deres informasjon var det en smule (kanskje et helt brød?) ironi inne i bildet. Det hele var i en tråd som het "CS MAPPING" med innhold "NoeN SOM VIL LAGE MApp MED MEG!" VI KAN BLIR KJENTE""!!!!" (eller lignende). Kunne ikke dy mitt edle intellekt. :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Det hele var i en tråd som het "CS MAPPING" med innhold "NoeN SOM VIL LAGE MApp MED MEG!" VI KAN BLIR KJENTE""!!!!"

Hans innlegg:

 

"Hei.

 

Jeg lurer på om det er noen mappere der ute som er med meg på å lage ett "team" som lager cs maps. vi kunne blitt store og kjente;) bare si ifra"

 

Jeg ser ikke noe galt med teksten :dontgetit:

 

Kanskje du i fremtiden heller bør fortelle folk hva du syns de gjør galt?

Lenke til kommentar
Hjelp! Mor skal få en pc av meg. Men den mangler chassiet da vil hun ikke ha den. Jeg har årævd og tenke litt på va jeg kan tette med... Noen som har forslag... får når hun får den får jeg henes og der er et kabinett jeg kan lage casemod i:D

 

Ble nesten imponert over hvordan han klarer å formulere seg fram til "får når hun får den får jeg henes".

Lenke til kommentar
Ble nesten imponert over hvordan han klarer å formulere seg fram til "får når hun får den får jeg henes".

Dysleksi.

Kan være det, men da er det sjeldent for lite, eller for mye bokstaver, men rett og slett feil bokstav.

 

Men igjen, det er mange grader av dysleksi. Og mange som har dysleksi gidder ikke å konsentrere seg, for dem har bare godtatt skrivefeil som en del av dem.

Jeg klarer ikke å godta dette, så jeg bare øver og øver. Noe som også hjelper, så sant jeg ikke kjøper meg nytt tastatur.

 

 

Horror.

Lenke til kommentar
Men igjen, det er mange grader av dysleksi. Og mange som har dysleksi gidder ikke å konsentrere seg, for dem har bare godtatt skrivefeil som en del av dem.

Jeg klarer ikke å godta dette, så jeg bare øver og øver. Noe som også hjelper, så sant jeg ikke kjøper meg nytt tastatur.

Bra Horror!

 

(Måtte bare si det :))

Lenke til kommentar
Kan vI LaGE 1 m4pp såmm r 1 r0za h3likåpptr?!111  :dribble:

Klarer ikke å lese det der... Noen som kan oversette? Noen som kan "Fjortiss"? Hvorfor skal de ha annenhver bokstav store?

Blir vel noe som:

"Kan vi lage ett mapp som er i Rosa Helikopter?"

Nå er jeg litt usikker på hva han mener med mapp da men.

Lenke til kommentar
Ble nesten imponert over hvordan han klarer å formulere seg fram til "får når hun får den får jeg henes".

Dysleksi.

Kan være det, men da er det sjeldent for lite, eller for mye bokstaver, men rett og slett feil bokstav.

 

Men igjen, det er mange grader av dysleksi. Og mange som har dysleksi gidder ikke å konsentrere seg, for dem har bare godtatt skrivefeil som en del av dem.

Jeg klarer ikke å godta dette, så jeg bare øver og øver. Noe som også hjelper, så sant jeg ikke kjøper meg nytt tastatur.

 

 

Horror.

Det står respekt av deg, Horror!

 

Slike folk beundrer jeg - det er bra - jeg liker det.

Lenke til kommentar

Sjekka personalia om Djalias:

På kino ser jeg helst:

Drama 

 

Jeg hører helst på:

Rock 

 

I klesskapet finner jeg:

Urban streetwear 

 

På fritiden:

Driver jeg med all sport 

 

Hvis jeg vant en million ville jeg:

Reise jorden rundt gang på gang 

 

djalias sier:

Kan snakke for meg selv..

No shit, forskjell på kvalitet og kvantitet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...