Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Topic:

Skjønner en ikke ingen ting!
Siter her med en pc som er lite samerbeidsvilig.

Formater og satt opp igjen pc hundre ganger med det samme skjer gang på gang! lakt inn ny driver, herja rundt i biosen og ingenting hjelper!

Problemet er at så fort jeg installer driver til skjermkortet får pc'n jævlig lyst til å gå over i hvilemodus, når jeg trykker på knapen så kommer den til bake men bare til jeg begynner å gjøre noe, da den går i hvilemodus igjen. Den går også automatisk in i hvilemodus når den starter også! åpen for alle gode forslag! hk er ett Abit Kv7 og skjermkortet ett Aopen Ti4200, os win2k

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Topic:

steriohøytalere på pc?
Heisann, jeg lurerpå om det er mulig å bruke vanlig steriohøytalere på pc`n uten forsterker?

 

- notalive

 

Sterio?

 

Sterio?

 

Ja... sånne man bruker å ha i stua, jeg vet ikke annet ord i farten

 

:wow:

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Nytt Lydkort Hva Skal Jeg Velge ?

 

:D Hei :D

 

Jeg spiller en del spill som det står krever Lydkort som støtter Direct X9

 

Hvilken kort støtter Fullt Direct X9 og hva Skal Jeg Velge ?

 

 

Prisklasse fra 0-1000

 

Takk For Alle Svar :D

Fiffig bruk av stor bokstav, for ikke å snakke om tegnbruken. Still gamin':

hva mus er best til spill her?
Lenke til kommentar
vell vi har ruter og kjøre etter det her ikke alle bilisten som skal hjemm eller til jobb .. DI vet at det er KØ og bør derfor bergne bedre tid så di kan kjøre mere etter trafikkreglende ... tenk hvist alle yrkessjåfører ikke fulgte trafikkreglende ??????

 

da vil det garantert vært den størsten rett på veien for det ikke mange som er gal nokk til og kødde til en Scania men 50TOnn total vekt som ikke stopper for 1 km etter at den traff bilen

 

og hvist flere tok bussen vil det ikke vært kø trafikk og da ville veien vært behaglig og kjøre på :)

Lenke til kommentar

Og hva skjer når man prøver å ta et tak for språket?

Jo, en moderator kommer løpende med advarselen som bringer varsel-nivået til 50%:

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2261608

 

Du har fått en advarsel for kranglingen i denne tråden. Hold deg til topic eller hold kjeft. Å klage på språket til noen som skriver forståelig norsk tolereres ikke.

 

enden

 

Ikke er han særlig ren i munnen heller. Som moderator går det an å legge seg til litt mindre vulgære ord enn "kjeft". :)

Lenke til kommentar

gspr:

Du må lære deg retningslinjene vettu ;)

 

Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. Klager skal være begrunnet, saklige og i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender klager.
Lenke til kommentar
Har waterchill, lurer på hva som er optimalt å sette alt i rekke følge? Hehe, ble kanskej litt rotete. Men lurer på hvem rekkefølge som gir best temp, pumpe oppe? pumpe ned? blåse på radiator? trekke fra radiator? rekke følge på cpu, hk og gpu?

 

Hvem rekke følge...?

 

EDIT: Hele tråden finner dere her.

Endret av jephque
Lenke til kommentar
Å hjelpes! Det VERSTE er når de begynner å forsvare seg slik han gjør. "Jeg er så kul som skriver feil, og du er dum som synes noe annet". Bli med i konkurransen jeg har utlyst i den tråden!

Skulle gjerne gjort det, men det moderatorene er så onde på slik flaming. Jeg satser forøvrig på 13 år.

 

Er alltid så snodig at slike som han ikke nevner alder i profilen :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...