Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vanligvis pleier jeg å ha god styr på og/å. Men her om dagen kom en vanskelig en:

 

- Vi prøver nå og/å komme i gang.

 

Og eller å?

7649996[/snapback]

 

Vi prøver nå å komme i gang. Dere prøver nå å starte mao.

Vi prøver nå og komme i gang. Dere prøver nå og deretter komme i gang?

 

Jeg stemmer for alternativ 1 :)

7650299[/snapback]

Var det jeg kom frem til selv. Men fortsatt usikker på hva som er 100% riktig!

Lenke til kommentar
Topic:
bare lurte på åm det er fårskjeld mellom A1 å A

 

:O Ære være rettskrivning!

7662157[/snapback]

Hadde ikke forundret meg om dette var samme personen:

Hvis du ringer til den abbonenten du har og be om vidre kåblings "koden" den er noe ala slikt som dette: *#19*# et eller annet slikt, er så lenge siden jeg har vidre kåblet hus tlf nå, men ta og ring oppratøren din, de fikser det garantert
:ph34r:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
dette er det kuleste jeg har kjøpt det er drit konge kod glass åg mange andre bra ting kult design bla. eneste minus er det tynne aluminiumen og lakken

 

dette kabinettet var et røverkjøp! kjempekul design og kull kjølestyring:-) ANBEFALES!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Veldig bra kjøler bruker en AMD 4600, På 1300RPM ligger den på 30 til 40 grader og der blir den ligende time etter time med INNTENNS GAMING. Men støy nivået på fult er litt høyt men en bra kjøler. Har kloka cpun til 2.6ghz og full fart på kjølern, den ligger på 35 grader^^ Bra kjøler til den som liker kalde ting!
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg ble på lørdags kveld slått ned. gjorde ingen ting. helt uprovosert blind vold..

 

Dette er min tråd om blind vold.. Noe som jeg hater..

 

Javel. :)

 

Jeg skal Imoprtere bil.

 

Jada, og jeg skal prompe litt :love:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Rolig nå, hypersammenskriveren.

 

Det er ingenting i veien med å skrive «ja vel» og «ja da». Det går helt fint. ;)

7668133[/snapback]

 

Hehe.....skal fanden meg endre nicket mitt til hypersammenskriveren.... :love:

 

Mitt nick betyr at det er en sag som vokter over trærne. Hvis de gjør noe galt, blir de sagt. Hvis noen prøver å sage dem blir de sagt. Det symboliserer makten og bruken av makt som reflekterer en del av min tankegang.

 

jeg tror jeg har skrevet har før da.

 

Godt sagd :thumbup:

 

hei eg har nettopp musta bf2 plata mi. eg var på lan åså glemte eg å ta na me meg him åså nå har noggen knabba na....

er det noggen måte eg kan fårtsatt spille?

eg har cd-keyen å alt uten åm plata

 

Dikkedikk. :)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Rolig nå, hypersammenskriveren.

 

Det er ingenting i veien med å skrive «ja vel» og «ja da». Det går helt fint. ;)

7668133[/snapback]

 

Hehe.....skal fanden meg endre nicket mitt til hypersammenskriveren.... :love:

 

Mitt nick betyr at det er en sag som vokter over trærne. Hvis de gjør noe galt, blir de sagt. Hvis noen prøver å sage dem blir de sagt. Det symboliserer makten og bruken av makt som reflekterer en del av min tankegang.

 

jeg tror jeg har skrevet har før da.

 

Godt sagd :thumbup:

 

hei eg har nettopp musta bf2 plata mi. eg var på lan åså glemte eg å ta na me meg him åså nå har noggen knabba na....

er det noggen måte eg kan fårtsatt spille?

eg har cd-keyen å alt uten åm plata

 

Dikkedikk. :)

7669896[/snapback]

 

Ja, voffor kanke vi alle skrive slik vi snakkæra? Ære bare døm i utkanstrøka som kan bruke dialektalibiet sitt? Jæ ær så læj av døm... :D

Lenke til kommentar

Hehe.

 

Både norsk og engelsk har vel ganske stor forskjell på skrivemåte og uttale. Spansk, fransk og italiensk har mindre forskjeller på skrivemåte og uttale. Den beste likheten er det konstruerte språket esperanto. Der er skrivemåte og uttale konsekvent likt. Esperanto inneholder faktisk ingen grammatiske unntak heller. Jeg kunne gjerne tenkt meg å lære det.

 

Redigert: Stor bokstav fjernet fra språknavnene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...