Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har plugget i alt sånn som det skal og jeg latt rattet spinne men det reagerer bare i options menyen på gt4    når jeg går ut igjen er det ingen respons  da går det bare ann og styre med dualshock'en  hva er galt?

 

 

 

føles ut som jeg har wasta en tusen lapp på noe som skulle være drit bra men ikke funker som det skal  :cry:

7634282[/snapback]

Lenke til kommentar
jeg har plugget i alt sånn som det skal og jeg latt rattet spinne men det reagerer bare i options menyen på gt4    når jeg går ut igjen er det ingen respons  da går det bare ann og styre med dualshock'en  hva er galt?

 

 

 

føles ut som jeg har wasta en tusen lapp på noe som skulle være drit bra men ikke funker som det skal  :cry:

7634282[/snapback]

7636092[/snapback]

 

Mister jo nesten pusten. :hmm:

Lenke til kommentar
hei, Jeg og sikkert mange andre der ute som gleder seg til Age og Conan

kommer til å bli skuffa...det er en del ting som gjør spillet til "Hit for kid's"

akkurat som World og Warcraf...folk som tåler ikke å tape

 

nr1. Når du dæver så mister du ingenting.... RE'SPAWN og kjør på igjen

helt "menings løst" synes jeg

 

jeg synes når du dæver så skal du miste alt du har på seg sverd, armor ++

sånn at fiender kan ta selv/selge til andre ..tjene litt penger på PVP ;D

 

nr2. PvP fights will take place "in areas" of the world dedicated or designed for PvP combat . ja det sier litt om ...du kan ikke ha pvp hvorsomhelst.

synes det der er veldig dårlig.....at jeg må spørre "skal vi slåss?"

herregud... hvorfor kan jeg ikke bare gå til angrep.

 

AOC har utrolig stilig grafikk , men det er mye mer som skal til ....det er ikke

lett for funcom å tilfredstille oss alle sammne ,, men håper på noe nytt, vil ikke ha WOW2:D

 

Grøss.

Lenke til kommentar
Vet at det har blitt nevnt før, men å lese "et hamster" og "hamsteret" gjorde at jeg fikk vondt i hodet. Det er den verste skrivefeilen jeg noen sinne har sett. :S

7648791[/snapback]

 

Den verste du noen sinne har sett? Rull inn litt a. Når det er så mange som sier det er det nesten blitt godtatt norsk.

Lenke til kommentar
Vanligvis pleier jeg å ha god styr på og/å. Men her om dagen kom en vanskelig en:

 

- Vi prøver nå og/å komme i gang.

 

Og eller å?

7649996[/snapback]

 

Vi prøver nå å komme i gang. Dere prøver nå å starte mao.

Vi prøver nå og komme i gang. Dere prøver nå og deretter komme i gang?

 

Jeg stemmer for alternativ 1 :)

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar

:no:

jeg skal nå forklare hvordan du kan bli kvitt popup hviss du plages medd det =)

 

OBS: du MÅ bruke en annen internett leser for å kunne bruke internett igjen.

 

du kan bruke Mozilla Fireofx

 

eller du kan bruke Opera

 

last først ned en av dem og instaler.

jeg foretrekker firefox best.

 

men så kan du starte med å få stopp på popup.

slik gjør du: du finner exe fila til IE=internett explorer. fila heter iexplore.

 

og så finner du exe fila til paint. paint fila hete mspaint. du begyner med paint fila. rename den til IEXPLORE. så tar du iexplore fila og renamer den til mspaint. så tar du å kopiere den ORIGINALE paint fila som du nå har kalt IEXPLORE over til mappa som den originale internett explorer ligger i. så tar du den ORIGINALE internett explorer fila som du har renama til mspaint så kopierer du den og limer den inn den den ORIGINALE paint fila lå. men HUSK å erstatte iexplore fila som du kaller mspaint med den fila som er iexplore i den originale mappa som paint fila lå i.

 

 

OBS/EDIT: du kan IKKE ta WINDOWS UPDATE noe mere da. du sleppere popup det kommer aldrig mere popup da(nermest du formaterer eller laster ned internett explorer 7 da som er den nyeste)

 

men hvis du trenger internett explorer igjen til windows update. kan du bruke xpplaten til å instalere den igjen. eller du kan laste ned den nyeste internett exlporer HER

 

håper alle forsto den tråden.

 

gjerne spørr om du ikke forstod den. skal prøve å forklare den da =)

 

IKKE GJØR DETTE HVISS DU IKKE HAR VIRUS DA ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...