Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slår dere...

Justin Bieber, 17 år, artist. Drapstrusler på konserten i Peru 17. Okt. Hva er galt med verden? Drepe folk fordi de får flere views på youtube? Dreper du Justin, dreper du meg. 98% vil ikke sette denne som sin status. Jeg er en av de 2% som setter den som min statusoppdatering. Ikke bare fordi jeg er fan av Bieber, men fordi jeg er i mot hat. Tør du og sette den på din status? I'm a BELIEBER ♥

Dette kom fra en fyr i 20årene...

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor bruker kommunen jeg bor i, så mye penger på å tilrettelegge veiene, slik at det blir lettere å ta de som kjører fort? Hvorfor ruster de ikke opp veiene, slik at det blir tryggere å kjøre fort...?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Synes det skulle ha vært laget en tråd for "Dumme/morsomme/latterlige sitater fra Facebook"

www.failbook.com

Hadde vært kult med en norsk versjon da :)

En tråd med norske FB-fails.

Endret av TMB
Skrevet

Hvorfor bruker kommunen jeg bor i, så mye penger på å tilrettelegge veiene, slik at det blir lettere å ta de som kjører fort? Hvorfor ruster de ikke opp veiene, slik at det blir tryggere å kjøre fort...?

Sånn går det i et land der sosialistene styrer.. Protip: Stem borgelig, hvis du ikke gjør det. Slutt å klag.

• Liker 3
Skrevet

Synes det skulle ha vært laget en tråd for "Dumme/morsomme/latterlige sitater fra Facebook"

www.failbook.com

Hadde vært kult med en norsk versjon da :)

En tråd med norske FB-fails.

De går vel til artige. :nei:

Skrevet

Alle vet at jenters mentale alder går opp, og så går den ned igjen når de har fått unger. Du har vel sett barnemødre sitte med ungene sine å si "ÆDDABÆDDA!"

Jeg opplever det motsatte. At totalt håpløse jenter vokser enormt med oppgaven det er å bli mor. Ei uforanderlig totalomveltning til det positive.

Jeg slår dere...

Justin Bieber, 17 år, artist. Drapstrusler på konserten i Peru 17. Okt. Hva er galt med verden? Drepe folk fordi de får flere views på youtube? Dreper du Justin, dreper du meg. 98% vil ikke sette denne som sin status. Jeg er en av de 2% som setter den som min statusoppdatering. Ikke bare fordi jeg er fan av Bieber, men fordi jeg er i mot hat. Tør du og sette den på din status? I'm a BELIEBER ♥
Dette kom fra en fyr i 20årene...

Mchansern? :hmm:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...