Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At Razer enda ikke har svart på mail, og det er gått tre dager. Argh! Dette er ikke et godt førsteinntrykk. Folk skryter sånn av Razer sine produkter. Det kan så være at de slår alle andre når det gjelder kvalitet, men kundeservicen er jammen ikke mye å skryte av. Og det er en ganske stor del av et selskap.

Jeg begriper ikke hva som er kvalitet med Razer, med mindre flashy lys og sånn er kvalitet. Hva er du har kjøpt forresten?

Skrevet

Inngrodd tånegl...

Skal dog fikses imorra.

Gled deg til vond lukt og smerte :wee: .

Om du skal operere that is.

Ikke veldig alvorlig tilfelle jeg har, så satser på at det går greit, da det ikke er mye som skal gjøres.

Skrevet

Innebandylaget splittes opp. Må finne noe nytt å gjøre :hrm:

Trikset er å danne et nytt. Reklamer for laget du lager i avisen (lokal, vg, db, og nettavisen), på tv (tvnorge, tv2, nrk(!!!), viasat, og vh1, nettet (facebook, betsson, diskusjon.no).

Få BBC, CNN og dagsrevyen til å kommentere laget ditt. Plutselig har du mange du kan spille med. Lett.

Skrevet

Folk som skriver statuser ala "Just because he's too blind to see it doesn't mean you aren't beautiful". Hvis dette stemmer, så må jeg være sveiseblind med tanke på personen som skrev det.

Skrevet

At jeg kanskje må pakke ned min stasjonære PC igjen.

Brannsikkerheten krever at alle elektroniske artikler skal kontrolleres, og jeg har min tvil på at jeg kommer gjennom med min stasjonære før jeg får meg et kabinett, noe som jeg ikke hadde plass til når jeg pakket.

Skrevet (endret)

Folk som skriver statuser ala "Just because he's too blind to see it doesn't mean you aren't beautiful". Hvis dette stemmer, så må jeg være sveiseblind med tanke på personen som skrev det.

Enig, irriterer som faen når jenter helt opp mot 17 år presser ut slike statuser. Tror de er fordømt poetiske og at de treffer alles dype hjerter. Faen! Se å voks opp!

Lå bak en gammling med "Ja til jakt på ulv" i bakruta. Hva er problemet? Norske sauebønder tjener vel penger på at ulven tar sauer, gjør de ikke?

Og den forpulte ITS-SUCKING-DICK-LEARNING-greia! Hva faen? Se å avskaff alt som heter IT innenfor offentlige skoler, det er rett og slett bortkastede penger! Vi har OVERHODET ikke bruk for det (både elever og lærere hadde klart seg fint uten) og det fungerer rett og slett aldri på en tilfredssillende måte.

Endret av Bordplate
Skrevet (endret)

Forumet har plutselig bestemt seg for å være problematisk når jeg går tilbake. Å åpne sider er raskt og problemfritt, men jeg kommer ingen vei på tilbakeknappen. Smått irriterende. Stort sett fordi det er så jævlig ulogisk.

Endret av Saft Suse
Skrevet

Det jeg liker med itslearning er at

jeg kan ha kontroll i sakene mine, se om de har skrevet opp fravær jeg ikke skal ha,

jeg kan få hjelp av lærere utenfor skoletiden

og at jeg kan levere inn en rapport så sent som klokken 23 ( ikke en bra ting å gjøre, men noen ganger må man) :)

Skrevet

Det jeg liker med itslearning er at

jeg kan ha kontroll i sakene mine, se om de har skrevet opp fravær jeg ikke skal ha,

jeg kan få hjelp av lærere utenfor skoletiden

og at jeg kan levere inn en rapport så sent som klokken 23 ( ikke en bra ting å gjøre, men noen ganger må man) :)

Noen var litt heldige i starten, lærerne visste ikke hvordan de ga anm. i begynnelsen :p

Skrevet

Butikker som har egne avdelinger for Litago/sjokomelk. Sett de bare i det vanlige melkeskapet så slipper jeg å lete.

Folk som kjører så latterlig sakte i boligområder eller i byen generelt. Når folk jogger forbi kan man trø på litt.

Vanskelig å få seg jobb.

Regn og tåke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...