Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg lurer på hvor mange velgere som stemmer på Jens kun fordi han er snill mot dyr foran kamera...

Vil tro det er skrekkelig mange. I kombinasjon med hans andre lite flatterende karaktertrekk.

Endret av Lycantrophe
Skrevet (endret)

Vil ha is (mer spesifikt sandwich og baot-is), men er slapp som en enhjørning for øyeblikket og kommer derfor ikke til å ta turen ned til butikken.

Endret av Mr. Graves
Gjest medlem-1432
Skrevet

Vanligvis kan man ikke skrive noe som helst i denne tråden uten å bli angrepet av Gypsy. Nå er det noen som angriper henne! Interessant!

og like teit

Det der er bare løgn. Jeg har det ikke med å angripe folk. Løgner. Kom gjerne med konkrete eksempel.

Lychantrope: Du kan ta den tråden der med en klype salt.

Skrevet

Alt maset i VG om Kungen som er på strippeklubber, fester. La han holde på, han er en konge, for helvete. Før i tiden, når monarki ikke bare var en pøl med "nasjonal symbolikk" og andre softe greier, kunne kongen feste, drikke og pule så mye han ville, og la de som våget å kritisere ham knuses under neven hans.

Være glad i piker og alkohol som resten av befolkningen? Nei, ikke faen. Gå rundt og frelse verden med engler? Ja...

• Liker 3
Skrevet

Jeg stemmer ikke på han, og dette er en av grunnene.

Fordi VG lager en sak av endene til Jens?

Fordi Jens ringer til VG og ber de skrive om endene hans. Pga tåpelig reklame. Sjekk også uthevingen min.

• Liker 1
Gjest medlem-1432
Skrevet

Var ikke du nettopp på NAV? :)

Jo.

Hva er det du vil egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...