Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får et navnebytte en gang pr. 180ende dag, men du kan sende PM til en administrator om å få bytte navn utenom dette. Tror du muligens må ha en grunn til det da, men jeg fikk i hvertfall byttet vekk fra mitt fornavn av personlige grunner så folk er veldig hjelpsomme på dette temaet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og du LIKER å betale 700 kroner for full tank?

 

Jeg siterer den artikkelen du likte så godt:

 

Vi bruker en veldig liten andel av lønnen vår på bensin sammenlignet med andre land, sier Arild Hermstad, leder i Framtiden i våre hender

 

Hvor stor andel av lønnen du bruker for å fylle tanken er meget avhengig av lønnen.

Det finnes mange fattige her i landet.

Og dette kommer i tillegg til vegavgift, forsikring, bomavgift, piggdekkavgift osv osv osv.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Nordmenn har ikke innsett hvor latterlig billig bensin er

 

Neida, er ikke artikkelen som irriterer, jeg er helt enig! er så drittlei over dumme nordmenn som klager over noe sånt.

 

Du feiler så hardt med den sammenligningen der når du ikke tar i betraktning at Norge er et oljeland. Selvfølgelig er bensin osv. dyrt i land som ikke har slike ressurser, men hvis vi ser mot land som Saudi-Arabia, Bahrain, UAE, Venezuela, Qatar osv. så har de myyyyye lavere bensinkostnader enn Norge og vi har jo mye av de samme ressursene. Så hvorfor kan ikke vi også ha billig bensin?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Hva har det med saken å gjøre? Bilder har da ikke like stor tank alle sammen?

 

Jeg fikk det spørsmålet om jeg likte og betale 700 kroner for full tank, og det var et ukorrekt og missvisende spørsmål siden jeg aldri har betalt så mye. Og jeg har 40 liters tank, noe som er ganske vanlig, så ville bare oppklare det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...