Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Den ene læreren vår.

 

Hele klassen min hater henne, og det har vi gjort siden vi fikk henne som lærer i 8. klasse.

 

De 2 første månedene i 8. hadde hun mammapermisjon, og vi hadde en vikar. Vikaren var ganske snill og grei, og vi skulle ønske det var henne vi skulle ha. Men neida.

 

Da hun som vi egentlig skulle ha kom tilbake, begynte det. Hun klagde på alt. At ungen holdt henne våken, at hun ikke fikk gjort ditt og datt osv. Hun var alltid sur, og kom med unødvendige kometarer på alt vi gjorde.

 

Og slik er hun den dag i dag.

 

Hun bruker alltid evigheter på å rette prøvene våre.

Hun ser ned på folk som spiller dataspill, fordi hun mener det er bortkasta tid. Mens hun selv sitter å ser på tv hele dagen, og det er da like mye bortkasta tid.

Hun har alltid rett, uansett hva.

Hun driter i hva vi har å si om ting.

Ytringsfrihet har hun aldri hørt om.

Hun er for DLD og syns det er kjempeflott.

 

Jeg er glad det bare er 2-3 måneder igjen av ungdomsskulen.

Å gud jeg skulle vært i den klassen din, hun skulle faenmeg ha fått hørt. Men "bortkastet tid", lurer på hva hun egentlig mener med det...? I forhold til hva? Bare man liker det man bruker tida til, så er den ikke bortkastet.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja! Akkurat som smaken på mat er irrelevant, det handler om å bli mett! Alt man trenger er vann og passelige mengder med proteiner, karbohydrater og vitaminer. Mat skal bare være praktisk, ikke godt!

Jeg klarer ikke å se om du er sarkastisk eller ei. :hmm:

Men jeg ville vel tippet på sarkasme.

 

For min egen del så hadde det optimale vært å hatt 5 flasker med væske som inneholdt akkurat hva jeg trengte av næringsstoffer vitaminer osv. som jeg hadde fordelt utover dagen. Væsken skal være tilbredt på maks 2 minutter og det skal helst drikkes på maks 2 minutter.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at det ikke er vits i å twitre til kjendiser som Lady Gaga og Emma Watson, de er jo så poppis at de aldri ser min tweet inni mengden selv om jeg har noe skikkelig artig å meddele :(

 

dersom du slutter å skrive "Hello, I really want to slap my penis in your face. Could we arrange a meeting?" så kanskje de begynner å svare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at det ikke er vits i å twitre til kjendiser som Lady Gaga og Emma Watson, de er jo så poppis at de aldri ser min tweet inni mengden selv om jeg har noe skikkelig artig å meddele :(

 

dersom du slutter å skrive "Hello, I really want to slap my penis in your face. Could we arrange a meeting?" så kanskje de begynner å svare.

Det er kanskje noe i det du sier der, men jeg har enda ikke komt så langt at jeg har fått skrevet det til dem fordi jeg ikke regner med de ser det. Alt jeg har fått gjort hittil er å foreslå et nytt klesplagg til Lady Gaga siden hun tydeligvis liker funky klær så godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...