Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Nei. Alle poster skal ha like mye banning i, og som du kan se er det ingen banning i min post ergo skal ikke andre banne heller. Om alle her på forumet fulgte mitt eksempel så hadde det vært mye mer trivelig her.

Hva faen er det du prater om? Det er jo bare faenskap og bullshit. Sånne som deg irriterer meg. Null banning. Fu*k meg i ræva og kall meg en skinke rytter. Jeg banner når jeg vill, hvor jeg vil.

 

Fuck!

Bra du sensurerte i det minste en gang da, men husk at de som banner ikke kommer til Himmelen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Alle poster skal ha like mye banning i, og som du kan se er det ingen banning i min post ergo skal ikke andre banne heller. Om alle her på forumet fulgte mitt eksempel så hadde det vært mye mer trivelig her.

Hva faen er det du prater om? Det er jo bare faenskap og bullshit. Sånne som deg irriterer meg. Null banning. Fu*k meg i ræva og kall meg en skinke rytter. Jeg banner når jeg vill, hvor jeg vil.

 

Fuck!

Bra du sensurerte i det minste en gang da, men husk at de som banner ikke kommer til Himmelen.

 

Hvor står det? Og hvor går grensen for hva som er banning? Hva er himmelen? Og har du ikke hørt denne regla før:

Religion is like a Penis

It's fine to have one.

It's fine to be proud of it.

But please don't whip it out in public and start waving it around,

And PLEASE don't try to shove it down my children's throats.

Lenke til kommentar

Nei. Alle poster skal ha like mye banning i, og som du kan se er det ingen banning i min post ergo skal ikke andre banne heller. Om alle her på forumet fulgte mitt eksempel så hadde det vært mye mer trivelig her.

Hva faen er det du prater om? Det er jo bare faenskap og bullshit. Sånne som deg irriterer meg. Null banning. Fu*k meg i ræva og kall meg en skinke rytter. Jeg banner når jeg vill, hvor jeg vil.

 

Fuck!

Bra du sensurerte i det minste en gang da, men husk at de som banner ikke kommer til Himmelen.

 

Hvor står det? Og hvor går grensen for hva som er banning? Hva er himmelen? Og har du ikke hørt denne regla før:

Religion is like a Penis

It's fine to have one.

It's fine to be proud of it.

But please don't whip it out in public and start waving it around,

And PLEASE don't try to shove it down my children's throats.

Det står i posten du siterte :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Xbox og det jæva innvikla systemet dems for og få fjernet visa kortet mitt fra Xboxen. Fy faen. Sitter jo i timesvis for og få det fjernet, men neida.

Trur eingaste utveg er visst å ringje support å få det fjerna. Komplett idiotisk men.

 

Nei, man går på www.xbox.com/accounts

Nei man må ringe.. Og det suger!

Lenke til kommentar

Xbox og det jæva innvikla systemet dems for og få fjernet visa kortet mitt fra Xboxen. Fy faen. Sitter jo i timesvis for og få det fjernet, men neida.

Trur eingaste utveg er visst å ringje support å få det fjerna. Komplett idiotisk men.

 

Nei, man går på www.xbox.com/accounts

Nei man må ringe.. Og det suger!

 

Nei... Jeg har gjort det selv. Det er bare å gå inn der å krysse ut kortet.

Lenke til kommentar

Xbox og det jæva innvikla systemet dems for og få fjernet visa kortet mitt fra Xboxen. Fy faen. Sitter jo i timesvis for og få det fjernet, men neida.

Trur eingaste utveg er visst å ringje support å få det fjerna. Komplett idiotisk men.

 

Nei, man går på www.xbox.com/accounts

Nei man må ringe.. Og det suger!

 

Nei... Jeg har gjort det selv. Det er bare å gå inn der å krysse ut kortet.

 

 

Desverre kan du ikke fjerne et kort som er i bruk uten å miste membership :(

Lenke til kommentar

Hvorfor kaste ut noen som kan gjøre nytte for seg istedet for å kaste ut destruktive og voldelige forbrytere?

 

Påpek setningen hvor jeg skriver at jeg ikke vil kaste ut destruktive og voldelige forbrytere please.

 

Jeg synes at økonomisk kriminalitet og identitetsforfalskning er alvorlig nok til å bli kastet ut, men det gjelder sikkert ikke for søte russiske ungpiker, men kun for Iraneren på hjørnet ikkesant?

 

Mente ikke deg, men de som bestemmer hvem som får bli og hjem som kastes ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...