Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Bor du i en by, trenger du ikke bil. Bor du på landet, så flytt til en by og kvitt deg med bilen. Slutt å bo på landet som enhver annen nisse. :tease:

Takk for at du støtter Norsk landbruk og alt det står for. Din entusiasme i arbeidet som holder oss unna EU og sørger for at det faktisk er en minimal margin i å drive gård er overveldende!

 

OT: DU irriterer meg ...

 

Og nei Slimda jeg er ikke mad på deg :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke vi alle være venner?

 

 

Så holder dere alle kjeft med personangrep (ser spesielt på deg Bordplanke) og krangling, drittunger hele gjengen! :)

 

 

 

At jeg skal kjøpe ny ekstern harddisk, men ikke aner hvilken, hvor stor etc jeg skal kjøpe. Vet det er teit å klage over noe sånt, men er frustrerende.

Kjøpte meg en Western Digital Elements på 1TB for ett drøyt halvår siden. Veldig fornøyd. Lav støy bruker ikke strøm via USB som er ett minus da ... Men veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en Western Digital Elements på 1TB for ett drøyt halvår siden. Veldig fornøyd. Lav støy bruker ikke strøm via USB som er ett minus da ... Men veldig fornøyd.

En slik en? :)

Hvor bruker den strøm fra da? Strømuttak :dontgetit:

 

 

 

Du er en skada, respektløs liten fjert. Du påstår ved flere anledninger at du er kristen, men jeg har ikke sett en eneste liten antydning til kristen oppførsel fra din side.

 

Nei, men se hvem som sier hva til den respektløse lille fjerten. Lukter jeg enda flere trygdeytere her?

 

Og jeg er ikke kristen, jeg liker heller å se på det som "troende".

 

It's my right to free speech! Om jeg kan omformulere meg litt i en "ikke-krenkende" setning til Gypsy.

 

Gypsy henter trygd hos NAV, remember?

Du er forsatt en respektløs liten fjert.

 

 

Lenke til kommentar

Dere vet vel at Runar har en utrolig god luktesans for krangling? Om dere ikke vil ha tråden stengt for opprydning igjen foreslår jeg at dere oppfører dere som folk.

Ikke at det ikke er underholdende med drama, men dessverre har drama en tendens til å tiltrekke seg moderatorer.

 

---------------------------------

 

Irriterende når man må forklare folk ting om og om og om igjen.

Lenke til kommentar

Dere vet vel at Runar har en utrolig god luktesans for krangling? Om dere ikke vil ha tråden stengt for opprydning igjen foreslår jeg at dere oppfører dere som folk.

Ikke at det ikke er underholdende med drama, men dessverre har drama en tendens til å tiltrekke seg moderatorer.

 

---------------------------------

 

Irriterende når man må forklare folk ting om og om og om igjen.

 

 

Runar har ikke vært her på flere uker. Jeg er ikke redd.

 

 

 

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Runar har ikke vært her på flere uker. Jeg er ikke redd.

:ph34r:

 

Pass på språket, småunger. Hvis dere føler dere urettferdig behandlet av andre brukere, rapportér innleggene istedenfor å svare med samme mynt. Som en følge av manglende respekt for hverandre og retningslinjene, har 13 innlegg blitt slettet. Nestemann som prøver seg på personangrep og/eller mobbing belønnes med sju dagers ubetalt ferie.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas som alltid på PM.

Lenke til kommentar

Runar har ikke vært her på flere uker. Jeg er ikke redd.

:ph34r:

 

Pass på språket, småunger. Hvis dere føler dere urettferdig behandlet av andre brukere, rapportér innleggene istedenfor å svare med samme mynt. Som en følge av manglende respekt for hverandre og retningslinjene, har 13 innlegg blitt slettet. Nestemann som prøver seg på personangrep og/eller mobbing belønnes med sju dagers ubetalt ferie.

 

Ubetalt? :cry:

 

 

 

Jeg visste at du egentlig satt og lusket her.. :laugh:

Lenke til kommentar

Jeg pleier å diktere tråder til sekretæren min. Jeg leser høyt og hun dikterer det på skrivemaskinen sin.

 

Kult. Som nevnt tidligere har jeg to indere som skriver mine innlegg her. Han ene sover på et hardt steingulv i kjelleren, mens han andre skriver. Betaler de med 1 first price brød til 4.90,- pr. dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...