Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Folk som tror de er så inderlig mye bedre enn andre over noe så tåpelig som musikksmak. (eller klesstil. motedelen av forumet any1?)

 

Folk som ikke gjør annet enn å kverulere på diverse forum. Spiller ingen rolle om motparten har rett. KVERULERE, KVERULERE, KVERULERE...

 

Hater virkelig internett noen ganger.

Akkurat av de grunnene her elsker jeg internett.

 

Why?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

APPLE! og alt de lager! FAEN. at man ikke bare kan legge inn ting på Ipaden, men du må synkronisere, så hvis du ikke har alt du har på iPaden lagra på pcen blir det sletta...

 

mista noen GB med apps

 

og at jeg må skrive inn "security code" på kredittkortet når jeg skal laste ned gratis apps.. hva faen skal det bety?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

APPLE! og alt de lager! FAEN. at man ikke bare kan legge inn ting på Ipaden, men du må synkronisere, så hvis du ikke har alt du har på iPaden lagra på pcen blir det sletta...

 

mista noen GB med apps

 

og at jeg må skrive inn "security code" på kredittkortet når jeg skal laste ned gratis apps.. hva faen skal det bety?

 

Lol jeg kunne ikke laste ned gratis apps fordi jeg ikke hadde kredittkort, så jeg kjøpte et spendon med sånn 30 kroner på og kjøpte apps til 18 kroner, og dermed hadde jeg et kredittkort lagret på kontoen min slik at jeg kunne laste ned gratis apps. Etter at spendonkortet ble trukket 18 kroner prøvde de å trekke igjen, men siden jeg bare hadde 12 kroner på kortet er jeg nå i gjeld til Apple Corporation på 6 kroner eller så, og derfor kan jeg ikke laste ned gratis apps heller.

 

TL;DR Apple prøvde å stjele småpenger fra meg, men det feilet så jeg er utestengt fra app-storen.

Endret av Pokey
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi så hjemme Alene på skolen her om dagen, mange klasser. Bak meg satt en kar som tydeligvis hadde sett den 2000 ganger, for han kunne HVER ENESTE replikk. Så hver gang de sa noe i filmen sa han det med dem.

 

Vi prøvde å hinte til han at han skulle holde kjeft, men det gikk ikke. Til slutt ropte endelig en kar noen rader foran meg "hold kjeft da for faen!" Det hjalp.

 

Sånne folk er det verste jeg vet, er det "creds" og kunne alle replikkene i Alene Hjemme? nei.

Lenke til kommentar

TL;DR Apple prøvde å stjele småpenger fra meg, men det feilet så jeg er utestengt fra app-storen.

 

Ja fyfaen, iTunes er djevelen sjølv. Brukte det litt ein gong då eg fekk ein ipod som ein kar hadde funne på gata. ipoden endte opp bak senga, mtp at til og med den gamle sony ericsson'en eg hadde då var betre, og enklare å legge inn musikk på.

 

For nokre dagar sidan ville eg høyre på YogPod, og prøvde å finne det på iTunes. Men neida, blank skjerm. Ingen advarsel om at eg måtte logge inn heller. Så eg prøvde å lage ein konto, og då kravde dei å få kortnummer og alt det der. FOR Å HØYRE PÅ GRATIS PODCASTS.

BRENN, ITUNES, BRENN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...