Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Hvorfor bry seg? Mange av de som går til personangrep syns nok det er ubeskrivelig festlig at noen internettsuperhelter stiller seg opp som et skjold mot de som blir angrepet.

Internettsuperhelter? Hva faen er det du snakker om?

Hvorfor bry seg? Du har helt rett, kan likegodt bare drite i alt ;)

 

OT:

Får hele tiden opp dette når jeg er innpå spotify :realmad: Utrolig irriterende!

Noen som vet hvorfor jeg får det?

post-223160-0-62138100-1301859810_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor bry seg? Mange av de som går til personangrep syns nok det er ubeskrivelig festlig at noen internettsuperhelter stiller seg opp som et skjold mot de som blir angrepet.

Internettsuperhelter? Hva faen er det du snakker om?

Hvorfor bry seg? Du har helt rett, kan likegodt bare drite i alt ;)

 

OT:

Får hele tiden opp dette når jeg er innpå spotify :realmad: Utrolig irriterende!

Noen som vet hvorfor jeg får det?

Shockwave?

Endret av Quattro123
Lenke til kommentar

Oslo lufthavn Gardermoen irriterer meg. Eller, ikke flyplassen per se, men alle de andre reisende. Folk står i veien, fatter ikke hva som må tas av før sikkerhetskontrollen, og generelt oppfører seg som sauer. "Hei, vi kan sikkert gå DRITsakte her, alle ti av oss, på linje slik at ingen kommer forbi oss".

 

Jeg havna bak en indisk familie (med ti-femten medlemmer) som brukte så innihelvetes lang tid på å ta av klokker og smykker og alt. Og likevel peip det gjennom detektoren. Og de skjønte naturligvis ingenting, og måtte ut igjen og ta av mer stuff. Herrefred. Neste gang flyr jeg fra Rygge, selv om det blir dobbelt så dyrt.

Lenke til kommentar

Som det ble diskutert når jeg var på reunion for ungdomsskolen på lørdag: "Matte er egentlig ikke så jævla vanskelig, hvis man bare får med seg det første så kommer resten oppå" (Dette kom fra en av de som hata matte på u-skolen og som såvidt sto, og hadde tatt det opp igjen senere).

 

Dessuten har læreren litt å si også. En god lærer kan bikke deg en karakter eller to (eller tre) oppover, en dårlig lærer kan fort dra deg 1-2 karakterer under det du fortjener. Jeg mener ikke at læreren setter feil karakter pga trynefaktor eller sånt, men at en god lærer kan hjelpe deg frem på en slik måte at du faktisk ender på 3/4, fremfor f.eks stryk.

Lenke til kommentar

Lånekassen og privatistkontoret. Dem får jo ikke til de enkleste ting en gang, uten problemer.

 

:innocent:

 

Neida, skal ikke starte noen diskusjon igjen, Gypsy. Faktisk irriterer byråkrati meg også, spessielt med tanke på saksbehandlingene til noen av asylsøkerne! De får jo oppføre seg som norske statsborgere i ventetiden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...