Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer at folk som begynner med musikk, sport og slikt fra de er små og dumme blir så mye bedre enn de som ikke gjør det. Det er så mye jeg gjerne skulle vært ordentlig god i, men som jeg aldri kan bli "best" i fordi jeg ikke har øvd det inn fra starten av. Fiolin f.eks.

 

Sånn sett er det helt tilfeldig hva man blir eksemplarisk i, og mye kommer an på foreldrene og ikke personen det gjelder. Meh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det stemmer vel bare like mye som du begrenser deg selv. Selv kan jeg tenke meg å begynne å hoppe i fallskjerm/paraglider om noen år. Er overbevist om at jeg kan bli best i det selv om jeg aldri har prøvd det. Husker forresten at jeg så en svømmer i OL 04 som lærte seg å svømme året før han deltok. Da snakker vi progress. Tror han var 22. Så på VM (eller V-cup elns) i bowling for ikke lenge siden. Der var alle fra 30 og oppover. Mange musikere har startet med band (og instrumenter) når de er langt opp i 20-årene. Kjenner en mann i 60-årene som nettopp tok sort belte i karate. Osv.

 

Det som er vanskelig (strengt tatt umulig) er å bli god innen krevende/teknisk idrett når man starter sent. Men det er mange ting man kan bli best innen. :)

Lenke til kommentar

At jeg og en annen aldri blir invitert på LAN fordi vi er de eneste som spiller på stasjonær PC. Mens alle de andre av vennene våre sitter på bærbare. De syns det er for slitsomt å ha oss med, og at vi tar for stor plass :dontgetit:

 

De pleier alltid å bestemme det temlig spontant, siden jeg og kammeraten min ikke akkurat kan ta med PC, skjerm, mus, tastatur og headset i en liten sekk blir vi utelatt :hrm:

Lenke til kommentar

Amerikanisering av Norge. I dagens tilfelde: Halloweenfeiring.

 

Irriterer meg mer over han jævla pastoren som klagde på Halloween og ville innføre Hallo Venn jeg, og klagde på at ungene ville vokse opp med blå demoner og helvetteskapninger. Snakk om attentionwhoring.

 

Faen heller, hvis religiøse absolutt hater de negative tingene med religionen sin, hvorfor i helvete fører de disse videre til barna da?

 

EDIT: For å ikke snakke om at han klarte å påstå at halloween egentlig er allehelgensdag, noe det ikke er. Det er bare enda en dag kristendommen i senere tid har "claimet".

Endret av Kaymeerah
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Amerikanisering av Norge. I dagens tilfelde: Halloweenfeiring.

 

oh well. Regner med at du tar avstand i fra alt amerikansk da? som.feks coca-cola. Mc donalds. Listen er lang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...