Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sto opp for tidlig i dag, rakk ikke bussen til skolen, hadde heldagsprøve i nynorsk. FYTTIRAKKERN FOR EN DAG!

Hæ? Du rakk ikke bussen når du stod opp for tidlig?

Har en tendens til å glemme ting, fant fanken meg ikke lommeboken i morges.

 

Sjokk at du har en tendens til å glemme ting, med den avataren du har :tease:

 

Oh no i didn't.

 

 

Før du prøver deg på et McDonalds comeback så bør du vite at jeg ikke spiser der

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Sto opp for tidlig i dag, rakk ikke bussen til skolen, hadde heldagsprøve i nynorsk. FYTTIRAKKERN FOR EN DAG!

Hæ? Du rakk ikke bussen når du stod opp for tidlig?

Har en tendens til å glemme ting, fant fanken meg ikke lommeboken i morges.

 

 

Sjokk at du har en tendens til å glemme ting, med den avataren du har :tease:

 

Oh no i didn't.

 

 

Før du prøver deg på et McDonalds comeback så bør du vite at jeg ikke spiser der

 

 

HAHA, touché, har ødelagt hele saken jeg står for nå jeg. FLOTT.

 

PS; skal ikke kommentere at du jobber på maccen, i og med at jeg selv ikke jobber for øyeblikket.

 

 

Jobbet med å selge Ucan2 i sommer, FY POKKER, for en drittjobb. Ikke betalte den heller.

 

Lenke til kommentar

Nøtteliten det er lurt å altid legge fram nøkler og pengbok klart til neste morgen. Ellers kan det fort bli kaos :thumbup:

 

Jeg tenker alltid til meg selv at det er hva feige mennesker gjør, som ikke er i stand til å gjøre det der og da. Ser på det som bortkastet tid og ressurser å organisere alt dagen før.

 

Så kommer jo dagen, og jeg legger merke til det. PS; kan si at dette ligger til familien min.

Lenke til kommentar

Brukere som forsøpler tråder med off topic uten relevans for trådens tema. Gjerne det samme som de gjentar igjen og igjen i alle tråder. Totalt drepende og ødeleggende seriøs debatt. Det sier litt om brukerene når det eneste de kan diskutere er det samme temaet om og om igjen. Irriterer meg så mye at jeg holder på å gå fra vettet.

 

Jeg sikter ikke til denne tråden om noen lurte.

 

Edit: Leif

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...