Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norge, vinter, lett snøvær og -15.

 

Jeg kjørte nå fra Gjøvik til Lillehammer. En strekning som jeg vanligvis bruker cirka akkurat 40 minutter på. Jeg brukte én time og fem minutter i dag. Hvorfor? Fordi jeg måtte stoppe ALLE mulige steder for å skrape frontrute. Heldigvis rakk det å fryse på en liten stund før jeg kom til hver stoppemulighet sånn at jeg måtte kjøre med hodet ut ruta for å kunne se en dritt. Her snakker vi null sikt. Det er kaldt å kjøre med hodet utafor bilen i 15 minus. Det er jævlig kaldt det!

 

Falalalalala! rett og slett dritt.

Lenke til kommentar

Norge, vinter, lett snøvær og -15.

 

Jeg kjørte nå fra Gjøvik til Lillehammer. En strekning som jeg vanligvis bruker cirka akkurat 40 minutter på. Jeg brukte én time og fem minutter i dag. Hvorfor? Fordi jeg måtte stoppe ALLE mulige steder for å skrape frontrute. Heldigvis rakk det å fryse på en liten stund før jeg kom til hver stoppemulighet sånn at jeg måtte kjøre med hodet ut ruta for å kunne se en dritt. Her snakker vi null sikt. Det er kaldt å kjøre med hodet utafor bilen i 15 minus. Det er jævlig kaldt det!

 

Falalalalala! rett og slett dritt.

Får du frost på ruta når du kjører? Det har jeg aldri opplevd.

'

Og jeg lo litt da jeg forestilte meg en bannende SnittLeif kjøre med hodet ut av vinduet, håret blafrende i vinden og med snødreva rett i fleisen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Veldig lett snøvær/tåke, som rakk å bli til vann, for så å med en gang bli til is. Jeg var ikke eneste som sleit med det. Sto 4-5 biler alle steder jeg stoppa.

 

Får du frost på ruta når du kjører? Det har jeg aldri opplevd.

'

Og jeg lo litt da jeg forestilte meg en bannende SnittLeif kjøre med hodet ut av vinduet, håret blafrende i vinden og med snødreva rett i fleisen.

 

Joda, det lar seg visst gjøre. Har ikke opplevd det før selv, men akkurat i dag var det rimelig spesielt vær.

 

Ja, jeg kommer sikkert til å le litt av det i ettertid selv, men nå har jeg vondt i skallen fordi jeg er kald :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...