Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

En i klassen min er så utrolig stygg i hodet! Han snakker som om han var 12 år, overdriver alltid, kommer med teite kommentarer, kræsjer bilen sin en gang i uken (idioten hadde jo selvfølgelig brukt hele arven sin på en fin og ny førstebil) og promillekjører hver helg (Det henger ikke sammen).

 

Likevel er han god i matte! HVORFOR er den idioten god i matte og ikke jeg! *Misunnelse*

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, vi snakket slik da vi var småunger også.

Ganske mange som var "stygge i hodet" den gangen.

 

Og sladring er det vel strengt tatt ikke...se for deg hva som kan skje.

Tipper du brått hadde plukket opp telefonen din dersom han hadde skrelt ned noen i familien din etter 10-12 øl. Gjør plikten din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan gjør det fyren til "stygg i hodet"?

Du mener at folk er helt "ok" om de fyllekjører hver helg? Eller kræsjer regelmessig?

 

Du mistolket meg, og dersom du hadde fulgt utviklingen i samtalen hadde du fort sett hva jeg synes om fyllekjøring.

Men å si at noen er "stygg i hodet" er noe man gjerne gjør når man er prepubertal og drittunge.

Når man så vokser opp bruker man gjerne andre ord som passer bedre, som f.eks. "idiot".

Da jeg var 12, var det in å si "han er stygg i hodet". Men i realiteten var han rett og slett bare en idiot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, jeg så hvordan samtalen utviklet seg, jeg ser bare ikke poenget med å kverulere på noe om du er enig med han. Å angripe noen kun på grunnlag av hvordan de ordlegger seg i situasjoner som det der blir i overkant idiotisk.

 

Dersom du skjønte hva jeg mente, ser jeg ikke poenget med din første post rettet mot meg, hvor det fremkom tydelig at du -ikke- forstod hva jeg mente.

 

For øvrig er det ingen som angriper noen, det var et spørsmål. Å ordlegge seg som en 12-åring i voksen alder er jo et fiffig konsept.

Men; jeg ser ingen grunn til å ødelegge tråden med mer diskusjon, så jeg gir meg her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...