Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene. Var innom hjemme et par timer og er helt utslitt. Skulle tro det var i en rettsak, de må formelig spørre meg i senk opp og ned om alle fandens detaljer om alt mulig. Plageånder.  :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Det som potensielt kan være ganske interessant er at BCG-vaksinen (tuberkulose) ikke lenger er i barnevaksinasjonsprogrammet. http://www.nrk.no/livsstil/kutter-ut-bcg-vaksinen-1.6256168 Du og jeg og vi som leser dette forumet er vaksinert, men jeg ser for meg at den blir reintrodusert ganske pronto, om vi skal fortsette å ta imot flyktninger.

Jeg vaksinerte meg aldri for tuberkulose så pass dere! Lolz.

Skrevet

Evig kilde til ergrelse i trafikken er bilister som ikke gidder å bruke blinklys for å vise hvor de skal, og de som plasserer seg feil med hensyn til hvilken retning de skal svinge av. Dessuten gjelder høyreregelen også på parkeringsplasser, hvis jeg ikke tar aldeles feil.

Du har rett. Og ja, det er irriterende som faen.

Skrevet

Foreldrene. Var innom hjemme et par timer og er helt utslitt. Skulle tro det var i en rettsak, de må formelig spørre meg i senk opp og ned om alle fandens detaljer om alt mulig. Plageånder.  :cry:

Er du ung og nettopp flyttet hjemmefra?  :)

Skrevet

Taxi-sjåføren kastet meg av midt på motorveien. "Family emergency", sa han. Satt å hylte og skreik i telefonen til det jeg antar var kona.

anmeld ham da det ikke er lov å gå på motorveier, ville dog nektet å gå ut av bilen og ringt politiet viss han var truende

Jeg skjønner ikke poenget med høyhælte sko..?

Ikke er det fint og de kan umulig være noe god å gå i

• Liker 1
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

John Arne Riise

Skrevet

Evig kilde til ergrelse i trafikken er bilister som ikke gidder å bruke blinklys for å vise hvor de skal, og de som plasserer seg feil med hensyn til hvilken retning de skal svinge av. Dessuten gjelder høyreregelen også på parkeringsplasser, hvis jeg ikke tar aldeles feil.

inne på parkeringsplassen ja, på vei ut av en parkeringsplass til veien nei. da har du vikeplikt.

Skrevet

inne på parkeringsplassen ja, på vei ut av en parkeringsplass til veien nei. da har du vikeplikt.

Selvfølgelig. Det er jeg klar over.

Skrevet (endret)

Folk som elsker å være frekk og gi trusler over nettet, men når man /oppsøker og konfronterer personen... nei, da er ikke personen så like tøff. Da gråter man og ber på sine knær. Patetisk og latterlig! *internettwarriors

Håper jeg finner en person en dag som står for sine trusler, slikt at man kan slå ned denne personen. Folk som sipper og blir redd når man konfrenterer er ikke verdt å slå ned

Endret av Laffe
Gjest medlem-1432
Skrevet

Haha, drar du faktisk hjem til ukjente folk og truer dem? Hvordan finner du ut hvor dem bor?

Skrevet

Høres smått ulovlig ut og veldig nær trakassering, hvis det ikke er ett avtalt møte på forhånd. Hvis en kar hadde sporet meg opp via nettet og skulle plutselig "banke meg" så hadde jeg med full rett klikka og så ringt politiet.

Skrevet

Åja! Feige folk som tror at vold er løsningen. Tsk tsk, ender aldri bra, det er som regel alltid noen som er større enn dem, og man er jo dømt til å tilslutt prøve seg på noen man egentlig ikke burde prøvd seg på. Folk er helt psycho.

Skrevet (endret)

Høyskolen som faen ikke klarer å overholde sensurfristene sine. Gir ingen konsekvenser for dem å bryte sine egne tidsfrister. Videre er det helt uaktuelt å få utsatt innleveringsfrister, for en frist er jo en frist...

Endret av Quote
Skrevet

Høyskolen som faen ikke klarer å overholde sensurfristene sine. Gir ingen konsekvenser for dem å bryte sine egne tidsfrister. Videre er det helt uaktuelt å få utsatt innleveringsfrister, for en frist er jo en frist...

Apropos: Fikk en gang en frist for en innlevering på høyskolen som var fredag 24:00. Flott, et klokkeslett som ikke eksisterer.
Skrevet (endret)

Kvinner som bruker lasaronklær fra H&M, Cubus, Lindex, Kappahl, med flere. Ikke bare tar disse kvinnene seg latterlig dårlig ut, men bruken og produksjonen av disse klærne er også umoralsk mtp ekstremt underbetalte arbeidere som produserer klærne kanskje til og med barnearbeid som flere av disse kjedene har vært ankaget for. Det er vel ikke så farlig så lenge man ikke eier smak og man slipper å se stakkaren som syr for ei krone om dagen.

Det positive er at man da kan identifisere disse kvinnene på lang vei og styre unna.

Endret av BadCat
Skrevet

SUPERSALG PÅ ALT I BUTIKKEN!!!

*gjelder ikke merkevarer fra a og b, produktgruppe c, d, e, f og g, samt ting som koster over 300kr.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...