Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var morsomt fram til det første refrenget, etter det var det veldig repeterende og slitsomt.

Typisk for humor i form av sang.

I løpet av en uke eller to har man sikkert hørt låta 5-10 ganger på tilfeldige plasser, som vil si at man har hørt refrenget, altså det som skal være det mest morsomme, 40 GANGER allerede.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Valgsendingen irriterer meg. Det er jo bare 3-4 timer med synsing, krangling og tomprat.

Én eneste dag hvert fjerde år. Hadde vært noe annet om det var som Paradise Hotel ellerno, med episoder hver dag uten et eneste vettugt ord i løpet av alle sesongene.
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Én eneste dag hvert fjerde år. Hadde vært noe annet om det var som Paradise Hotel ellerno, med episoder hver dag uten et eneste vettugt ord i løpet av alle sesongene.

Ja, men jeg liker ikke å se på at moren til Siv Jensen sier at hun er spent, såkalte "eksperter" uttaler seg om partiene og psyken til lederne, FrP blir i rai-rai stemning, krangling og taler når valget er ferdig, og disse prognosene som ikke er nøyaktige.

Endret av iFire
Skrevet

Folk på facebook skriver "da har jeg stemt!"

Interessant

Det er viktig å fortelle om vettu, nesten like viktig som at man har trent eller bilder av maten man skal spise.

Skrevet (endret)

Trangen til å dele alt man gjør er en epidemi som er altfor utbredt nå til dags.

Jeg lager gjerne mat i en time og danderer alt slik at det ser helt perfekt ut, men jeg setter meg straks ned i sofaen og nyter hver bit uten å tenke på at jeg må ta bilde og dele det med verden.

Det gjør utrolig godt å kunne nyte og ta innover seg slike inntrykk uten å søke bekreftelser fra andre.

Nå er jeg ikke helt fri fra sykdommen ettersom det er mange ting jeg bare MÅ dele med verdenen, mye som sikkert er like dumt som bilder av mat osv

Endret av coyotemannen
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ser ingen problemer med at noen velger å dele bilde av noe de har jobbet med i flere timer (f.eks en litt større middag). Men å poste bilder av hver eneste middag og sånt... Nei takk.

• Liker 1
Gjest Bruker-182691
Skrevet

AP-velgere, Ord delings feil og lag.

Skrevet

Ei jeg vet om posta TRE bilder av sånn amerikansk gryte som man får kjøpt i pose.

What the fuck

Det er jo bare bakvendt.

Bruker å ta bilde av julemiddagen da. Så har jeg noe å sikle på om sommeren.

Skrevet

Man kan ikke ha adblock på hardware.no lenger. Hvis reklamene hadde passet med designet til hardware, og ikke rørt seg, hadde det vært ok, men reklamene er sprakende og røde. Takk for meg, Hardware.no.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...