Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Badmington. For en lame "sport".

Det er som en teit versjon av volleyball som også er litt teit.

 

Tror ikke på at noen virkelig brenner for en sport som det.

 

Husker folk hadde med egen racket når vi spilte det i gymmen.

Hahahaha, EGEN RACKET? Hva er forskjellen?!? JeeeeeeeeZ

Jeg er enig i at badminton er en teit sport å ha championships og sånt for, men det er ganske gøy å spille sånn på fritiden. Har alltid likt det, jeg. Eneste "sporten" jeg noen gang har hatt sansen for. Husker jeg og bestevenninnen min spilte det mye da vi gikk på skolen. Artig indeed.

 

Når det gjelder racketer så er det faktisk veldig stor forskjell. Slik som E.C sa, så henger hønen seg lett fast i en billig racket fordi strengene ikke er skikkelig festet, og du får ikke skikkelig sprett, noe som gjør det vanskelig å få inn bra slag. Dette er dog også ofte tilfelle med dyrere racketer med nylonstrenger. De beste racketene jeg noen gang har spilt med hadde stålstrenger. Det gikk lekende lett å slå med dem, og ballen hang seg aldri fast. Synd de ikke er å få tak i noen plass lenger.

Lenke til kommentar

De setter opp bompengesatsen med 10kr/passering og senker rabattmuligheten til 20% ved forhåndskjøp. Kjører ikke forbi bommer til og fra jobb, men det blir en 30-40kr dyrere per uke for meg.

 

Sette opp prisen er i og for seg greit. Senke rabattordningen er kjipt.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

En lokal tennisklubb, representert ved et reptil, ringte meg akkurat for å selge meg dasspapir. Takket nei. Et nei kan tydeligvis tolkes på flere måter da reptilkvinnen begynte å spørre etter telefonnummer til foreldre, onkler og tanter som kanskje kunne ha bruk for litt dasspapir.

 

Råd: Et snilt nei tolkes som "ja, han må kanskje litt på dass". Et nei det lukter drit og syre av får som regel til og med reptilkvinner til å legge på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...