Mannen med ljåen Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 (endret) kong haakon konfekt er superkjipt Hva er den beste konfekten, da? "Gode ønsker" er for søt og smakløs, synes jeg. Endret 27. desember 2012 av Mannen med ljåen
Takkformeg Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 Gode ønsker er jo gørr kjedelig.... Kong haakon var bedre før.. Sfinx (eller hvordan faen den staves) har iallefall noe mintlignende
Mannen med ljåen Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 Så det er Sfinx som gjelder, altså? Det går unna en del konfekt i jula og til nyttår.
Need44speed Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 Hva er den beste konfekten, da? "Gode ønsker" er for søt og smakløs, synes jeg. kinder egg og Ferrero Rocher 1
Mannen med ljåen Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 Ferrero Rocher er obligatorisk. Men konfekteskene har mer variasjon.
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 kune ikke sakt det betre selv Men du kunne nok skrevet det bedre.
Takkformeg Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 Ferrero rocher har nøtter i seg så fuck den. jeg hater nøtter 1
Mannen med ljåen Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 (endret) Nøtter er mye bedre enn disse evinnelige karamell-konfektene. Særlig Nidar-posene har forferdelig mye karamell. Endret 27. desember 2012 av Mannen med ljåen
Takkformeg Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 Nøtter har samme konsistens som tre (imo) så kan likegodt sitte å gnage på en rot.. Dessuten har jeg 2 fra før, føler ikke for å ete dem.. Nå sitter jeg dog å koser meg med en melkesjokolade <3
koots Skrevet 28. desember 2012 Skrevet 28. desember 2012 Har redusert "følelse" i ytre del av fingeren etter at jeg kappa den opp og måtte sy 5 sting for å få den sammen igjen her . Irriterende greie Redusert i hele tommel og pekefinger på venstrehånda. Jeg er venstrehendt. Gått 2 1/2 år en og annen småting som fortsatt er litt vrient, kneppe igjen skjortearmer er vel blant det jeg gjør oftest
Takkformeg Skrevet 28. desember 2012 Skrevet 28. desember 2012 (endret) Redusert i hele tommel og pekefinger på venstrehånda. Jeg er venstrehendt. Gått 2 1/2 år en og annen småting som fortsatt er litt vrient, kneppe igjen skjortearmer er vel blant det jeg gjør oftest Fattern ble knivstukket på ferie i spania før jeg ble født blant annet fikk han ett stikk i armen som tok en nerve, så han har ikke følelse i peke, tommel eller trafikkfingeren på høyrehanda, så han sliter med å kneppe skjorter, ja Endret 28. desember 2012 av Hardboiled Rice
geir1234 Skrevet 28. desember 2012 Skrevet 28. desember 2012 Redusert i hele tommel og pekefinger på venstrehånda. Jeg er venstrehendt. Gått 2 1/2 år en og annen småting som fortsatt er litt vrient, kneppe igjen skjortearmer er vel blant det jeg gjør oftest kan du fortsat runke
Mannen med ljåen Skrevet 28. desember 2012 Skrevet 28. desember 2012 (endret) Overskrifter som denne: HAMAS HAR PÅTATT SEG ANSVARET: (Dagbladet) Ny, stor eksplosjon i nærheten av Tel Aviv Jasså, så Hamas har påtatt seg ansvaret? De har sagt "unnskyld", betalt erstatning til de skadelidende, og går frivillig i fengsel? Det ville vært å ta ansvar. Men det eneste Hamas har gjort er å skryte av ugjerningen. Det er ikke å ta ansvar! Avisene bruker ordet helt feil! Man skal ta ansvar for sine handlinger. Hvis jeg gjør noe kriminellt, skal jeg skryte av det. Da har jeg tatt ansvar uten straff. Husker dere dette innlegget? Jeg sendte det til NRK sitt språkprogram Språkteigen i samme slengen, og fikk Sylfest Lomheim sitt syn på saken. Her er årets siste episode av Språkteigen som podcast. Spørsmålet blir nevnt helt i slutten av sendingen. http://nl.nrk.no/podkast/aps/447/nrk_spraakteigen_2012-1227-1035_6349220149.mp3 Endret 28. desember 2012 av Mannen med ljåen 2
geir1234 Skrevet 28. desember 2012 Skrevet 28. desember 2012 iriterer når folk sier de ikke tror på jesus har dere lets biblen eller når media forteler at han levde er det jo åpnebart at hna levde
Slimda Skrevet 28. desember 2012 Skrevet 28. desember 2012 Han er ikke så langt unna da! Tampen brenner jo litt. Blir som å si at du er bussjåfør.
Sexylubb1 Skrevet 28. desember 2012 Skrevet 28. desember 2012 Blir som å si at du er bussjåfør. Nei. Dårlig sammenligning! 1
Slimda Skrevet 28. desember 2012 Skrevet 28. desember 2012 Nei. Dårlig sammenligning! Du kjører jo et kjøretøy i forbindelse med jobben, gjør du ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå