Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Firefox har slettet fanene mine tuusen ganger, byttet til Chrome i helgen, var strålende fornøyd helt til nå!

Alle fanene var tomme da jeg åpnet Chrome, jeg lukket leseren, når jeg åpnet den igjen så var alle fanene borte!

Hva faen!? Jeg har ikke kjørt noen form for opprydning eller noe. Den gjør det rett og slett under helt vanlig bruk.

HVORFOR?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neiiii!

Fjernkontrollbatteriene gikk tom midt under EM kampene,hvordan i helvete skal jeg switche mellom kampene nå?

FMR!

(Føkk My Remote)

Edit: hah,fant noen batterier i videokameraet,og de var det power i.

Men fremdeles sint,må jo ha pause fra han derre Øyvind Alsaker iblant.

Skrevet

Firefox har slettet fanene mine tuusen ganger, byttet til Chrome i helgen, var strålende fornøyd helt til nå!

Alle fanene var tomme da jeg åpnet Chrome, jeg lukket leseren, når jeg åpnet den igjen så var alle fanene borte!

Hva faen!? Jeg har ikke kjørt noen form for opprydning eller noe. Den gjør det rett og slett under helt vanlig bruk.

HVORFOR?!

Åpne ny fane trykk på "Nylig lukket" og trykk "gjennopprett økt"

Skrevet (endret)

Takk for svar! Får se om det fungerer neste gang det skjer :)

Skjønner bare ikke hvorfor det skjer.

Med firefox så var alltid fanene borte etter at firefox frøys, eller ved ny oppstart.

Nå med Chrome så var også alt borte etter en helt vanlig avsluttning i går, og en helt normal oppstart i dag :hmm:

Endret av Kjetil_90
Skrevet

Jeg klarte å fylte diesel på en plenklipper. Jeg er ikke akkurat stolt av meg selv.

Da modifiserer du gressklipperen til den klarer å gå på diesel.

Skrevet

Jeg klarte å fylte diesel på en plenklipper. Jeg er ikke akkurat stolt av meg selv.

Da modifiserer du gressklipperen til den klarer å gå på diesel.

Eller bare tømme tanken og fylle på med bensin. Fikk i det minste smurt motoren litt.

Skrevet

Endelig handla meg Battlefield 3. Over 5GB med oppdateringer... What the fudge?

Hva faen har de lagt til på så kort tid som utgjør 5GB?

Hadde gledet meg som en unge til å spille jeg nå, så må jeg vente 2 timer til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...