Gavekort Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Savner mørketida litt. Det var kos når jeg bodde oppe i nord. Men midnattssol er grusomt.
Hyperio Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Midnattsol er digg. Men akkurat nå vil jeg ha mørke. Passer meg best mentalt. Og fyi, den gang da, hver gang når.
Gavekort Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Midnattsol er digg. Men akkurat nå vil jeg ha mørke. Passer meg best mentalt. (Det er fyfy å begynne en setning med 'og')Og fyi, (Bruk semikolon, ikke komma) den gang da, hver gang når. Midnattssol er irriterende når man prøver å sove. Jeg hadde rommet mitt lyst opp hele natten, og det er derfor jeg synes at det er grusomt. 2
Patrick123 Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 "Kan ikke starte Steam i frakoblet modus; det er en feil med nettverkstilkoblingen" HVA I HELVETE!! Uhm, først må du ha nett, så mens du har nett må du gå i offline modus, så kan du starte steam i offlinemodus, med mindre du går online engang før du skal starte i offline modus, jaja iknow sucks men bare å gjøre det.. Så dersom jeg ønsker å bruke Steam uten å være koblet til nettet så må jeg være koblet til nettet?
E.C. Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 PicBadges på Facebook. "Ja takk! Jeg vil gjerne resize profilbildet mitt til den banebrytende oppløsningen på 50x50 pixler i laveste jpg-kvalitet, samt putte en logo nede i hjørnet som skal symbolisere noe jeg driver med, men som alle egentlig har visst fra før av." 2
vikingkylling Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Rånere klokken 03:00 på ukedager.. Aldri skjønt den der. Først bruker de mange penger på å style bilen og alt der for at folk skal se dem, så råner de midt på natten på ukedager når det ikke er folk ute? WTF? 2
Patrick123 Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Fordi det er jo rått å være lenge ute! Selv om du er 25, har null jobb og bor hos foreldrene dine, men bruker alle pengene dine på en litt sliten Volvo. Like rått som å sitte bakerst i bussen sammen med alle de kuleste folkene!
TMB Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 (endret) Rånere klokken 03:00 på ukedager.. Aldri skjønt den der. Først bruker de mange penger på å style bilen og alt der for at folk skal se dem, så råner de midt på natten på ukedager når det ikke er folk ute? WTF? Det er kult å være lenge oppe vettu!!!! Og de skal bare vise seg frem til de neddopa, oversminka, blonde dumme jentene de kjører rundt med 24/7 uansett Enda bedre er det at de hører på hands-up og fidget house Endret 11. april 2012 av TMB
Betenkt Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Mennesker som poster intetsigende og unødvendige kommentarer på fb, spesielt til bilder.
vikingkylling Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Like rått som å sitte bakerst i bussen sammen med alle de kuleste folkene! Ironisk nok var de bakerste setene før reservert svarte folk (i USA, i alle fall), mens de "bedre" hvite folkene fikk sitte fremst i bussen. Rart hvordan tiden forandrer seg.
Lycantrophe Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Tidene har jo ikke forandret seg. Det er fortsatt samfunnets største tapere som sitter bakerst. 6
Hyperio Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Yes. Og gamlingene sitter fremst. De få gangene jeg tar buss sitter jeg i midten, best komfort og.
Analmeth Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Midnatt<s>sol er digg. Men akkurat nå vil jeg ha mørke. <Framentert> Passer meg best mentalt. (Det er fyfy å begynne en setning med 'og')Og fyi, (Bruk semikolon, ikke komma) den gang da, hver gang når. Midnattssol er irriterende når man prøver å sove. Jeg hadde rommet mitt lyst opp hele natten, og det er derfor jeg synes at det er grusomt. Sorte rullegardiner eliminerer det problemet.
Gavekort Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Sorte rullegardiner eliminerer det problemet. Det er ikke så lett nå man leier en hybel. Det endte omsider opp med at jeg hengte en haug av tepper og lakener over det store vinduet jeg hadde. Heldigvis så var jeg ikke så lenge i midnattssolen da jeg flyttet sørover igjen i begynnelsen av juni.
Carlgutt Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Midnattsol er digg. Men akkurat nå vil jeg ha mørke. Passer meg best mentalt. Og fyi, den gang da, hver gang når. http://www.youtube.com/watch?v=XEJDGLF-e18
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Tidene har jo ikke forandret seg. Det er fortsatt samfunnets største tapere som sitter bakerst. Haha.
Diskutant Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Måkeskrik.... FUUUUUUUUUU Rånere klokken 03:00 på ukedager.. Faen har ikke fått sovet inatt og skole starter klokka 08:15 ._. 9
Mannen med ljåen Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Jeg hater når forum, som ITavisen sitt, konstant plasserer innleggene i "tilfeldig" rekkefølge. Jeg driter i hvilken fanboy-kommentar som har blitt mest populær. Jeg vil ha dem kronologisk, ellers forsvinner sammenhengen i diskusjonen. 4
Kaymeerah Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 >han leser ITAvisen Trodde det var velkjent fakta at ITAvisen er noe man bør unngå uansett kostnad. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå