Kea Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 (endret) Mandager. Viasat 4, det faktum at dere viser Burn Notice, True Justice, Family Guy og noe annet crap hjelper overhodet ikke. Aner ikke hvorfor dere mener det skulle gjøre mandager mindre kjipe. Endret 28. november 2011 av Therawyn
svelemoe Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Eg kjem aldri for seint på måndag, men eg kjem alltid for trøtt. Eg kom ein time for seint i dag. :/
Karina Hulesangerhule Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Det gjorde jeg også ... Fikk til og med advarsel fra læreren. Skjer det igjen så ringer han mamma. 2
Gavekort Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Servedome har snart brukt en uke på å sette opp den forbanna VPSen min! Jeg vil ha NÅÅÅÅ!!
Gitarhm Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Hvis de ikke sendes, hvordan sender du de da? Merka at det bare sto "sender", så alle meldingene jeg har sent de siste to dagene har vist ikke blitt sent. -.- Måtte slå av og på mobilen.
Gjest Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Tentamen begynner. Til helvete med skjønnlitterære tekster.
momi Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Tentamen begynner. Til helvete med skjønnlitterære tekster. Og til helvete med sakprosaen i morgen! For ikke snakke om matten på torsdag!
Betenkt Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 (endret) At jeg er så mye trøtt, selv om jeg sover mye. Endret 28. november 2011 av Webmaster Esso 1
Mannen med ljåen Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Det går an å sove FOR mye. Kanskje derfor du er trøtt?
Coffey Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 (endret) At jeg er så mye trøtt, selv om jeg sover mye. Det kan være at du sover for mye. Det er en fin balanse mellom for lite og for mye søvn. Jeg irriterer meg også over at ungdom i min egen alder (19 år-ish) har forferdelig mange skrivefeil på sosiale medier. Arrrg. EDIT: Haha, er det ikke typisk at det sniker seg inn en skrivefeil i en post som dette. Endret 28. november 2011 av Coffey 5
Mannen med ljåen Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 (endret) Hvor mener du at ungdommen skulle lært bedre rettskriving, da? Skolen? Etter barneskolen gjelder bare litteraturhistorie, ikke rettskriving. Dette er et problem som politikerne må ta tak i. De kunne bytte ut Amalie Skram og Tarjei Vesaas med gloseprøver, så er problemet løst. Endret 28. november 2011 av Mannen med ljåen 2
Atald Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 (endret) Gjerne for min del. Jeg gremmes over hvor dårlig det står til med rettskrivingen hos svært mange. Endret 28. november 2011 av Atald 2
Akse Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 At faren min ikke gir meg pengene han lovte meg når jeg fikk fagbrev før jeg har det på papir. Fuck it
Betenkt Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 (endret) At jeg er så mye trøtt, selv om jeg sover mye. Det kan være at du sover for mye. Det er en fin balanse mellom for lite og for mye søvn. Jeg irriterer meg også over at ungdom i min egen alder (19 år-ish) har forferdelig mange skrivefeil på sosiale medier. Arrrg. Har falt meg inn. Blir fort bare 5-6 timer på ukedager, men opptil 12 når jeg har fri. Tror jeg bare mangler god døgnrytme. Irriterer meg over akkurat det samme. Til dels underholdende, though. EDIT: Haha, er det ikke typisk at det sniker seg inn en skrivefeil i en post som dette. Muphry's law. :!: Hvor mener du at ungdommen skulle lært bedre rettskriving, da? Skolen? Etter barneskolen gjelder bare litteraturhistorie, ikke rettskriving. Dette er et problem som politikerne må ta tak i. De kunne bytte ut Amalie Skram og Tarjei Vesaas med gloseprøver, så er problemet løst. Nje, har hatt mest litteraturhistorie på vgs. Skrev mye noveller på ungdomskolen, og disse ble rettet. Problemet er ikke bare at politikerne gir ungdommen for lite direkte undervisning i rettskrivning, men også at ungdommen ikke alltid er like god på å se på den tilbakemeldingen de får, og jobbe med det. Jævlig irriterende å søle kaffe på seg. Vondt også. =C Endret 28. november 2011 av Webmaster Esso
Coffey Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Det irriterer meg også at man tydeligvis skal skrive "en design" og "designen" på norsk. Designet og et design høres da mye mer naturlig ut. 2
Hyperio Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 (endret) Man må tilpasse skrivingen til leserne sine. Hater når posten min åpner ei ny side. Endret 28. november 2011 av Hyperio
Amberlamps Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Eksamen imorgen. Aldri øvd så mye, så nå stryker jeg sikkert :!: 1
Carlgutt Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 At jeg ender med å se de samme serien om og om igjen fordi jeg ikke gidder å laste ned eller lete etter nye serier....
010011110100110101000111 Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 (endret) Folk som blinker seg INN i rundkjøringa, men blinker seg ikke UT... Det er bare en vei inn i ei rundkjøring... Får meg til å tenke på hvor mange som egentlig kan kjøre her i landet... (Ser det hele tida når jeg sitter på med fattern, jeg er 14 så kan nok ikke kjøre enda) Endret 28. november 2011 av IchibanBaka 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå