Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mandager.

Viasat 4, det faktum at dere viser Burn Notice, True Justice, Family Guy og noe annet crap hjelper overhodet ikke. Aner ikke hvorfor dere mener det skulle gjøre mandager mindre kjipe.

Endret av Therawyn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de ikke sendes, hvordan sender du de da?

Merka at det bare sto "sender", så alle meldingene jeg har sent de siste to dagene har vist ikke blitt sent. -.- Måtte slå av og på mobilen.

Skrevet

Tentamen begynner. Til helvete med skjønnlitterære tekster.

Skrevet

Tentamen begynner. Til helvete med skjønnlitterære tekster.

Og til helvete med sakprosaen i morgen! For ikke snakke om matten på torsdag!

Skrevet (endret)

At jeg er så mye trøtt, selv om jeg sover mye.

Det kan være at du sover for mye. Det er en fin balanse mellom for lite og for mye søvn.

Jeg irriterer meg også over at ungdom i min egen alder (19 år-ish) har forferdelig mange skrivefeil på sosiale medier. Arrrg.

EDIT: Haha, er det ikke typisk at det sniker seg inn en skrivefeil i en post som dette.

Endret av Coffey
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Hvor mener du at ungdommen skulle lært bedre rettskriving, da?

Skolen?

Etter barneskolen gjelder bare litteraturhistorie, ikke rettskriving.

Dette er et problem som politikerne må ta tak i.

De kunne bytte ut Amalie Skram og Tarjei Vesaas med gloseprøver, så er problemet løst.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Gjerne for min del. Jeg gremmes over hvor dårlig det står til med rettskrivingen hos svært mange.

Endret av Atald
  • Liker 2
Skrevet (endret)

At jeg er så mye trøtt, selv om jeg sover mye.

Det kan være at du sover for mye. Det er en fin balanse mellom for lite og for mye søvn.

Jeg irriterer meg også over at ungdom i min egen alder (19 år-ish) har forferdelig mange skrivefeil på sosiale medier. Arrrg.

Har falt meg inn. Blir fort bare 5-6 timer på ukedager, men opptil 12 når jeg har fri. Tror jeg bare mangler god døgnrytme.

Irriterer meg over akkurat det samme. Til dels underholdende, though.

EDIT: Haha, er det ikke typisk at det sniker seg inn en skrivefeil i en post som dette.

Muphry's law. :!:

Hvor mener du at ungdommen skulle lært bedre rettskriving, da?

Skolen?

Etter barneskolen gjelder bare litteraturhistorie, ikke rettskriving.

Dette er et problem som politikerne må ta tak i.

De kunne bytte ut Amalie Skram og Tarjei Vesaas med gloseprøver, så er problemet løst.

Nje, har hatt mest litteraturhistorie på vgs. Skrev mye noveller på ungdomskolen, og disse ble rettet. Problemet er ikke bare at politikerne gir ungdommen for lite direkte undervisning i rettskrivning, men også at ungdommen ikke alltid er like god på å se på den tilbakemeldingen de får, og jobbe med det.

Jævlig irriterende å søle kaffe på seg. Vondt også. =C

Endret av Webmaster Esso
Skrevet (endret)

Folk som blinker seg INN i rundkjøringa, men blinker seg ikke UT... Det er bare en vei inn i ei rundkjøring... Får meg til å tenke på hvor mange som egentlig kan kjøre her i landet... (Ser det hele tida når jeg sitter på med fattern, jeg er 14 så kan nok ikke kjøre enda)

Endret av IchibanBaka
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...