Dubious Skrevet 22. august Skrevet 22. august Jeg får e-post med "Fullfør kjøpet" etter at jeg har lagt til noen varer i handlekurva på nett. Og ja, hadde de hatt gratis frakt uansett beløp så hadde jeg nok fullført, men så lenge jeg må kjøpe for minst så mye, så legger jeg til varer når jeg kommer på at dette trenger jeg, så blir den fullført når jeg har fått gratis frakt. Masse som ikke er verdt å kjøpe på nett om en må betale frakt.
Karltorbj Skrevet 22. august Skrevet 22. august Dubious skrev (1 time siden): Jeg får e-post med "Fullfør kjøpet" etter at jeg har lagt til noen varer i handlekurva på nett. Og ja, hadde de hatt gratis frakt uansett beløp så hadde jeg nok fullført, men så lenge jeg må kjøpe for minst så mye, så legger jeg til varer når jeg kommer på at dette trenger jeg, så blir den fullført når jeg har fått gratis frakt. Masse som ikke er verdt å kjøpe på nett om en må betale frakt. Har opplevd at jeg allikevel, blir tilbudt gratis frakt, naar jeg lar det staa en liten stund. 😀
Dubious Skrevet 23. august Skrevet 23. august Det er ganske typisk at jeg leter overalt etter noe mens jeg holder på med noe, så gir jeg opp å lete, pakker sammen alt jeg holdt på med, så finner jeg det jeg lette etter. Nå blir det matpause før jeg begynner igjen.
Dubious Skrevet 26. august Skrevet 26. august Sitter inne i finværet fordi jeg har problemer med å komme meg ut. Lett å si at nå skal jeg ut, o bli ute, men når det kommer til det, så skjer det ingenting. 2
Dubious Skrevet 26. august Skrevet 26. august Hadde bursdag nylig og har fått mange e-poster med rabattkode som går ut om en ukes tid.. Kan kun brukes på fullpris, så selv med rabatten så blir det dyrere enn å kjøpe når det er tilbud. Kun Meny som gir noe med ekte verdi, kupong for gratis is verdt 90 kroner. Alt det andre blir ikke brukt.
X19x11 Skrevet 27. august Skrevet 27. august Bestiller ting fra utlandet med UPS, de setter en "forventet dato" Posten tar over pakken da den kommer til Norge å den blir sortert å ligger på lager i flere dager, lageret ligger 20 min unna men den blir liggende helt til "forventet dato" satt av UPS, kan ikke Posten bare levere da siden de har pakken i stedet for å vente dagesvis 😒 1 1
Dubious Skrevet 28. august Skrevet 28. august X19x11 skrev (16 timer siden): Bestiller ting fra utlandet med UPS, de setter en "forventet dato" Posten tar over pakken da den kommer til Norge å den blir sortert å ligger på lager i flere dager, lageret ligger 20 min unna men den blir liggende helt til "forventet dato" satt av UPS, kan ikke Posten bare levere da siden de har pakken i stedet for å vente dagesvis 😒 Fortolling tar tid.
X19x11 Skrevet 28. august Skrevet 28. august Dubious skrev (6 minutter siden): Fortolling tar tid. Den har vært innom tollen å den ble betalt på mandag dessverre
N-4K0 Skrevet 28. august Skrevet 28. august Dubious skrev (4 timer siden): Fortolling X19x11 skrev (4 timer siden): tollen Fortulling tenker jeg vi sier, mye tull med toll. Spoiler 1
Delvis Skrevet 28. august Skrevet 28. august (endret) På google street view: Hvis der er veier under den veien du vil fortsette på, eller en tunnel under, så vil det på død og liv flytte seg ned dit, samme hvor mye du prøver å klikke deg videre på veien du er på ovenfor. Endret 29. august av Delvis
Dubious Skrevet 28. august Skrevet 28. august X19x11 skrev (9 timer siden): Den har vært innom tollen å den ble betalt på mandag dessverre Jeg betaler kun når jeg henter pakken. Jeg sier ikke at de drøyer sendingen, men de har ingen grunn til å levere den raskere om du har betalt. 1
backtoback Skrevet 29. august Skrevet 29. august Mummi krus er ubrukelig for meg -- å gå noen meter med kruset fører bare til kaffeskvulping og søl.
Zork Skrevet 29. august Skrevet 29. august Min upopulære mening (som sikkert irriterer noen grenseløst :D) er at jeg liker KI-bilder. Som alt annet så kan det jo brukes både bra og dårlig (og det finnes mye dårlig bruk av KI-bilder) - men brukt riktig så synes jeg det kan være veldig stilig. Har 0 anlegg for å skape bilder selv, men i samarbeid med KI så kan en del av de bildene jeg har i hodet mitt skapes likevel - det er en morsom og givende prosess.
Dubious Skrevet 29. august Skrevet 29. august Hva er egentlig poenget med valgkampanjer etter at valget har startet? Lenge siden jeg stemte.
frohmage Skrevet 30. august Skrevet 30. august Dubious skrev (17 timer siden): Hva er egentlig poenget med valgkampanjer etter at valget har startet? Å få tak i sofasitterne eller andre som ikke har stemt enda. 2
Dubious Skrevet 31. august Skrevet 31. august Først så sa de at E6 sør for Levanger ville være stengt i noen uker, som er helt greit for meg, men nå sier de måneder, så da blir det å kjøre Gamle Kongveg nordover med lastebilen, så får jeg kjøre om Leksvik/Flakk på returen når det er mer trafikk. Så nå regner jeg med at veien blir stengt resten av året. I best fall blir det midlertidig bro med 2 felt.
Dubious Skrevet 1. september Skrevet 1. september Fikk et utslett på ryggen som har gjort vondt nå og da i en uke, prøvde meg på Google og fant ikke noe sikkert svar, så jeg fikk bestilt meg time (10 minutter) til legen, og legen så på utslettet i noen sekunder og sa, det er helvetesild. Så da fikk jeg ihvertfall vite at det ikke var noe livstruende, og kan finne ut hva det går ut på.
:utakt Skrevet 1. september Skrevet 1. september Firkanta regler hos politiet... Jeg trodde førerkort var gyldig legitimasjon når man skulle fornye pass til barn. Dengang ei. Bomtur, nytt forsøk om et par dager. #erremulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå