frohmage Skrevet tirsdag kl 10:56 Skrevet tirsdag kl 10:56 Martelè skrev (7 timer siden): Jeg har gått fra å elske sommer til å hate den nå. Of for første gang i hele mitt liv, gleder jeg meg til vinter. For å si det slik; hadde sommer vært en person, ville jeg kuttet strupen på han og knekt av hodet For meg er det motsatt. Jeg skulle ønske meg 30 grader hele året. 1 1
backtoback Skrevet tirsdag kl 11:58 Skrevet tirsdag kl 11:58 Dubious skrev (14 timer siden): ... men måtte gi opp da svetten rant. Jeg tror corona'en tuklet med "termostaten" min -- nå jeg ser jeg ut som Olaf Tufte ("svettefest") etter kort tid i sola på en varm dag. 2
Woff Skrevet tirsdag kl 13:56 Skrevet tirsdag kl 13:56 frohmage skrev (2 timer siden): For meg er det motsatt. Jeg skulle ønske meg 30 grader hele året. Er ganske enig, men vi kan jo dele LITT på godene? Gi de som elsker snø litt minusgrader på fjellet et par måneder med minus 5 grader og snø rundt jul? 😁
Dubious Skrevet tirsdag kl 17:35 Skrevet tirsdag kl 17:35 (endret) Går ikke an å være ute i 30 grader. Ser ut som at jeg dropper å gå ut denne uken. edit: Om vinteren så varmer jeg opp bilen før jeg kjører, nå må jeg bruke tid på å kjøle ned bilen før jeg kjører. Endret tirsdag kl 17:45 av Dubious 1
Fantomtegningen Skrevet tirsdag kl 18:42 Skrevet tirsdag kl 18:42 (endret) 9 hours ago, Kjøleskap said: Hvis du er en dyktig forandler kan du kanskje klare å slå av mer enn 33% også. Ingen grunn til å bli krenket av at folk pruter. Er bare å si nei Selvfølgelig sier jeg nei. Føler slike folk prøver seg med å kjøpe en brukt landeveisykkel til en 50-lapp og ei neve grus, folk er snåle. Tror du missforto innlegget, jeg er ikke krenket men irritert. Endret tirsdag kl 18:43 av Fantomtegningen 1
Delvis Skrevet tirsdag kl 19:04 Skrevet tirsdag kl 19:04 Fantomtegningen skrev (11 minutter siden): Tror du missforto innlegget, jeg er ikke krenket men irritert. Godt poeng, det er to forskjellige ting. 👍 Ps. noe av årsaken til denne kommentaren, er at det irriterer når folk vrir på ting, ved å tillegge deg noe du ikke er/ikke har sagt.. 1
Nukleosid Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Kjøleskap skrev (På 15.7.2025 den 11.15): Hvis du er en dyktig forandler kan du kanskje klare å slå av mer enn 33% også. Ingen grunn til å bli krenket av at folk pruter. Er bare å si nei Når jeg jobbet i butikk, og noen prutet, så svarte jeg noen ganger med å sette opp prisen 😃 For de fleste var da plutselig fastsatt pris god nok likevel. Ble selvsagt gjort med et glimt i øyet, og kun de gangene det ikke var noe margin å gå på (som er oftere enn man tror). 1
Dubious Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Lyn, torden, styrtregn og hagl feide over Sør-Norge onsdag kveld. Mens her sliter vi med 30 grader.. 2
Dubious Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg har taktelt, og folk sier at jeg må bruke det for å forsvare innkjøpet, men det koster mer å bruke takteltet enn å bare være hjemme og ikke bruke teltet så mye. 1
skaftetryne32 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Dubious skrev (7 timer siden): Lyn, torden, styrtregn og hagl feide over Sør-Norge onsdag kveld. Mens her sliter vi med 30 grader.. Greia er den at selv om det var lyn torden og styrtregn så slet vi fremdeles med 30 grader, og påfølgende, vel ikke teknisk sett tropenatt, men nærme nok, lummert som faen 😰💦
Dubious Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden skaftetryne32 skrev (3 timer siden): Greia er den at selv om det var lyn torden og styrtregn så slet vi fremdeles med 30 grader, og påfølgende, vel ikke teknisk sett tropenatt, men nærme nok, lummert som faen 😰💦 Stod det ikke noe om i artikkelen, kun at det skulle bli pent vær, og pent vær er maks 20 grader.
Dubious Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Måleren viser 50 grader ute. Det er 22 grader inne og stigende da varmepumpen ikke klarer å kjøle ned. Stilte den inn på 17 grader i natt. Kaldere lengre inn i leiligheten, måleren henger på yttervegg. Blir det for ille så har jeg AC i bilen, så flykter jeg til fjells, og/eller kysten. De melder 34 grader i skyggen, og det er vindstille. Endret 3 timer siden av Dubious 1
N-4K0 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden ^ Mitt digitale termometer er skada, riktignok henger sensoren ute på solsiden, men kikket på den i går og den viste 24 grader inne og 60 ute 😵
Fumla Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Selv om det snakkes om vær i flere innlegg her, så må jeg bryte rekken og si at jeg irriterer meg så grenseløst over at jeg er så løk at jeg glemte å endre bil i parkeringsappen fra min bedre havldes bil til min egen, som endte med parkeringsbot. 🙄 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå