Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Alle de rosa bloggerne, klær, sminke og alt det gørr kjedelige livet er perfekt greiene... Gratis mus og billig sprit. Ser ingen grunn til å IKKE flytte hit. Hørte jeg noen si mus? Det er vel mer en rotte enn deg. Hva for noe? Endret 8. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 At nettet er forferdelig tregt. Trådløst og kablet sliter med å åpne sider, mobildata på mobilen tilsier Edge og jeg får verken åpna mail eller betalt regninger. Ping fra 550 ms og oppover. Skulle tro jeg satt på 1 mbit radionett fordelt over 4 naboer i stedet for 100 mbit fra Telenor. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg deler dessverre internett med noen folk som laster ned litt av hvert fra nettet nesten døgnet rundt. Dette gjør at internett blir ufattelig treigt, så det tar en liten evighet å bare få frem nettavisene.. I tillegg blir dem veldig irriterte på meg fordi jeg også har lyst til å benytte meg av nettet innimellom, og dem foretrekker selvfølgelig å ha heile nettet for seg selv slik at dem kan laste ned så mye dem vil... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Anne Grosvold i Dagsnytt 18 i dag. Da det var innslag om D-Dagen og hun intervjuet seriøse personer om det (en alvorlig sak som kostet enormt mange liv) satt hun og flirte og syns det var morsomt. Da det deretter var et innslag om kritikk mot NRKs nekt av kors på halsen for ansatte på TV, ble hun plutselig så veldig alvorlig og seriøs. Irriteret meg at jeg ikke fikk spørre henne der og da hvorfor hun sitter og ler av D-dag markeringen. Blir som Bjarte Fagerlid som sa at han skulle ut og kjøpe kunstgjødsel den 22.7.11......... Ang trøndere som blir kasta ut....... Trønderbataljonen : "Æ lik itj å bli narra !" Endret 9. juni 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Forvist til sofaen på grunn av all hostingen. Syk, alene og får ikke sove mer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Knott spiste opp leggene mine da jeg var ute og "trente" i går kveld, og nå får jeg ikke sove fordi det klør sånn. Har tatt 180 mg antihistamin, uten at det har hjulpet så mye. Skulle ønske jeg fant igjen kortisonkremen min, men neida. >< Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Derfor man bør ha på seg bukse. Jeg går ikke ut om sommeren i shorts, da det finnes flått og alt mulig dritt som ligger og lurer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Det er alt for varmt å ha på seg bukse, selv lette linbukser, så lenge det er over 11 grader. Inne og ute. Hadde jeg kommet unna med det, hadde jeg nok gått naken stor deler av året. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Når du får sånn skikkelig stikkende pain på ene sida av brystet når man puster inn, kjennes ut som punktert lunge eller noe. Greit nok på høyre side, jævlig kjipt når man får det på venstre side og tror det er hjerte-issues og får litt noia Får det ikke ofte, fikk det i stad men det gikk fort over. Endret 9. juni 2014 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Spill som ikke lever opp til forventningene/hva vi ble lovet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Natten min. La meg rundt midnatt, våknet 03:30, fikk ikke sove før 6-ish, og våknet så en del ganger, i tillegg tok det lang tid hver gang før jeg fikk sove igjen. Våknet omsider klokken halv 12, fikk ikke sove igjen og nå er jeg trøtt som fy og har null energi til noe som helst. Dette blir en trist dag. Og det at jeg knapt har mat i huset. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg flasser på skuldrene.. 30 minutt i morgensolen er tydeligvis nok for meg. Brukte solkrem.. Bulgaria om 4 uker, det kan bli spennende! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg flasser på skuldrene.. 30 minutt i morgensolen er tydeligvis nok for meg. Brukte solkrem.. Bulgaria om 4 uker, det kan bli spennende! Om du brenner deg så lett i norsk sol burde du virkelig passe på der nede, hvor sola står midt på himmelen og er på sitt verste. Jeg klarte å sovne i sola på tur i Tyrkia, i den tro at jeg var relativt trygg under en parasoll selv uten særlig med solkrem. Tre timer lå jeg der og fikk annengrads forbrenning på deler av ansiktet, og det på andre dagen av turen. Resten av uka var kjempegøy, kan du tro. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Ja, vet. Er alltid forsiktig, fikk faktisk andregrads forbrenning på nakke og skuldre i Kypros for 11 år siden, det var et smertehelvette! Så jeg føler med deg. Blir vel bare å kjøre på med høy faktor! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Jeg flasser på skuldrene.. 30 minutt i morgensolen er tydeligvis nok for meg. Brukte solkrem.. Bulgaria om 4 uker, det kan bli spennende! Bulgaria om 2 uker her! Irriterer meg forøvrig over facebook igjen. Når det postes en morsom video en gang i skuddåret tenker jeg at jeg kan sjekke kommentarene i det minste. Men det er jo bare 7000 poster der folk har tagget andre. Hva faen er vitsen? "Å en morsom video nå må jeg tagge alle jeg kjenner" Helvetes drittunger Endret 9. juni 2014 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Det burde vært et annet system for tagging ja, i stedet for å skrive navn i kommentarfeltet. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Knottjævlene har slått til igjen mens jeg lå ute i sola i sted. http://instagram.com/p/pCLTKEG-E9/ Som om det ikke var ille nok fra før av, nå er hele venstre legg oppspist. >< Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 knakk solbrillene som var 2 uker gamle, de forrige hadde jeg i 5 år Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Uffda. Håper de ikke var dyre. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Uffda. Håper de ikke var dyre. takk for medfølelsen Er bare kjøpt i klesbutikk i Polen til 70kr så det er ikke pengene det står på, men jeg var så veldig fornøyd med utforming og farge på glassene, det var noe helt spessielt med akkurat de brillene og jeg finner nok ikke samme i norge. Vi har ikke den kjeden her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå