Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt poeng. Er vel kanskje enkelte som foretrekker å være utendørs i påsken ja :p

 

Får vurdere servere på nytt hvis det blir gjort tilgjengelig server transfers. Uansett så er vel muligheten for PvE -> PvP og motsatt liten. Kanskje jeg starter meg en karakter på en PvP server senere hvis jeg ønsker å prøve ut noe nytt.

Lenke til kommentar

Er du ute etter god lore, tror jeg WoW er bedre fit enn deg. Det er utrolig mange valgmuligheter i Rift, og ja det skaper ubalanse. Men slikt må man gi tid.

 

Ellers er det veldig likt andre titler som WoW og Everquest 2, men med et lite dryss. Også er det vellpolert til å være så nylansert.

Lenke til kommentar

Tror dere skole pcen min tar spillet? Har lyst å prøve RIFT.

 

specs?

Min bærbare:

Multicom Xishan W760 HD+ matt 1600x900

INTEL Core i7 720QM

2 X TRANSCEND 2GB DDR3 1333MHz

320GB SATA 7200RPM 2.5"

ATI Radeon HD 4570

 

Kjører Rift på laveste kvalitet, spiller dog på 1600x900 :p Rift som kjørte det automatisk og jeg har ikke prøvd å endre det til noe høyere. Jeg kan teste det senere i dag :)

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Tror dere skole pcen min tar spillet? Har lyst å prøve RIFT.

 

specs?

Min bærbare:

Multicom Xishan W760 HD+ matt 1600x900

INTEL Core i7 720QM

2 X TRANSCEND 2GB DDR3 1333MHz

320GB SATA 7200RPM 2.5"

ATI Radeon HD 4570

 

Kjører Rift på laveste kvalitet, spiller dog på 1600x900 :p Rift som kjørte det automatisk og jeg har ikke prøvd å endre det til noe høyere. Jeg kan teste det senere i dag :)

 

Skolepc :p :

 

HP Compaq 6430b (GW88AV)

Celeron ®Dual-Core CPU

T3000 @1.80GHz (2 CPUs),~1.8GHz

2048 mb ram

 

Klare å kjøra WoW for 1 år siden :p

Lenke til kommentar

Det kommer trial nå etter patch 1.2 om jeg ikke husker helt feil, sammen med et refer a friend program. Gleder meg også til å ta fatt på nytt content. Rift har hittil vært veldig bra, og jeg tror faktisk dette blir et mmo som kommer til å leve en god stund :)

 

 

Ellers, hvis noen kikker etter et aktivt guild som raider Greenscale, Rift's og RoS så søker Ragnarok etter noen få raid-klare mages, rogues og clerics med T2 gear eller bedre, warriors har vi nok av atm.

Du trenger ikke ha T2 gear eller bedre for å søke, vi har fortsatt masse folk som kjører T1/T2 runs, men vi savner noen få aktive raider's.

 

EDIT:

Fail! Glemte å skrive hvem server vi er på, men du finner oss på Bloodiron

Endret av Nutcaze
Lenke til kommentar

Det kommer trial nå etter patch 1.2 om jeg ikke husker helt feil, sammen med et refer a friend program. Gleder meg også til å ta fatt på nytt content. Rift har hittil vært veldig bra, og jeg tror faktisk dette blir et mmo som kommer til å leve en god stund :)

 

 

Ellers, hvis noen kikker etter et aktivt guild som raider Greenscale, Rift's og RoS så søker Ragnarok etter noen få raid-klare mages, rogues og clerics med T2 gear eller bedre, warriors har vi nok av atm.

Du trenger ikke ha T2 gear eller bedre for å søke, vi har fortsatt masse folk som kjører T1/T2 runs, men vi savner noen få aktive raider's.

Awsome :)

Så Ragnarok lever i Rift også :)

Kunne kanskje ha vært fint å skrive hvem server dere spiller på :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...