Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme jeg gikk litt lei nå. Å lete etter group tar jo evigheter. (tror jeg var uheldig med server valg) Tror jeg bare stopper sub for øyeblikket nå. PvP er jo tragisk uansett (det som er viktigst for meg) PvE delen er jo bra.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

LFG fungerer best mellom ca 17:00 - 20:00 på icewatch serveren.

 

Har funnet ut at det er lettere å samle sammen en tank og en healer før man hopper inn i køa utenom disse tidene da det tydelig vis er mer en nok av både dps og support der så og si hele tiden.

 

Jeg har faktisk ikke testet ut PVP så masse grunnet at det er den eneste plassen spillet "lagger" litt hele tiden :(

Foruten når hele serveren står og slår på en invasion boss, har en tendens til å gå litt hakkete da også:p

Lenke til kommentar

Spørsmålet ligger jo i hvor dere spiller jeg gikk for us serverne (der folka i tgn rift på youtube spiller) siden du har omtrent ingen low servere der mest medium og high, men etter det jeg så for eu så var det mest low ingen high og et par medium om jeg så rett.

 

 

Skal sies at jeg liker det jeg har sett til nå og har forelsket meg i hunter.

Endret av M3X
Lenke til kommentar

Jeg gjør stort sett bare dungeons og dailys.

Er ikke ferdig med questene i IPP elelr stillmoor en gang.

Blir bare så jeg gjør kanskje 1 -2 quester om dagen når jeg har tid.

 

@M3X

 

Hvordan er pingen mot US serverne egentlig?

 

Ligger på en 120-150 ms atm her, skal sjekke igjen når jeg er hjemme koblet til på fiber linja

Lenke til kommentar

Sikkert fordi de ble dødskjedelige etter 1.2 updaten. De fjernet all form for utfordring ved dem.

 

Jeg prøvde meg som tank i Realm of Fae i går.. som lvl 15 rogue.

 

Det var utfordrende!

 

Vi hadde 2 stk rogues med razorbeast og en mage med tank skeleton. Jeg var nødt å dele aggro med pets slik at healer fikk litt pusterom. I det pets var i ferd med å dø stjal jeg aggro tilbake slik at pets fikk regenerert liv.

 

Kommer til å bli kos med engang jeg får Guardian Phase.

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har gjort mer enn en Expert etter nerfen, ble bare for kjedelig rett og slett. Facerollet jo allerede over hele greia uten raid gear som tank, men nå slipper jeg jo å holde aggro også fordi fiendene slår så svakt.

 

10995 hp selfbuffed uten Warlord! Begynner å ligne noe her nå

 

Fikk forresten drept Alsbeth i går, ganske morsom fight

Endret av Joakim vas Normandy
Lenke til kommentar

begynner å bli veldig utålmodig no. Lasta ned Rift igår og logga inn, så kom det selvfølgelig ein kjempepatch på rundt 8gb som må lastast ned. Fekk roa meg ned og venta tålmodig på at den skulle bli ferdig, så i dag er det søren klype ein ny patch på nesten 9gb! Har jo lasta ned nesten 18gb med patch før eg får begynt å spele. Men men, det er vel masse å fikse på da :/

Lenke til kommentar

begynner å bli veldig utålmodig no. Lasta ned Rift igår og logga inn, så kom det selvfølgelig ein kjempepatch på rundt 8gb som må lastast ned. Fekk roa meg ned og venta tålmodig på at den skulle bli ferdig, så i dag er det søren klype ein ny patch på nesten 9gb! Har jo lasta ned nesten 18gb med patch før eg får begynt å spele. Men men, det er vel masse å fikse på da :/

 

Det var da rart, rift mappa mi er nå ikke på mer enn ca 9 gb.

Om du begynte å spille i går og brukte digital nedlastning så var det første selve spillet, i 4-5 tia i går ettermiddag gikk serverne ned for litt patching så det var en 79 mb å laste ned om husker rett

Endret av M3X
Lenke til kommentar

Sikkert fordi de ble dødskjedelige etter 1.2 updaten. De fjernet all form for utfordring ved dem.

 

Dette er så utrolig vanlig å se! En bagatell i utgangspunktet som blir hauset opp som en orkan i vannglass! Sutringen og klagingen på Rift og generelt rundt alle MMO er fascinerende enorm! Tar man seg en svipptur innnom de forskjellige forum til diverse MMO, så kan man bli virtuelt blåst av gårde av all den ubegrunnede og overfladiske lavmælte sutringen! Desverre har Rift mye av samme typen spillere som WoW, så det er nesten like gale på Rift som på WoW. Én liten nerf får den lavmælte målgruppen deres til å fullstendig gå av skaftet! Én liten ting, så er spillet dritt, det er dødskjedelig, etter én update, med én nerf, så er ALL form for utfrodring fjernet, og de meningsløse og patetiske utsagnene fyker som en orkan gjennom de virtuelle kanalene.

 

Akkurat som ditt utsagn er et godt eksempel på.

 

 

Har spilt Rift siden release nå, og kan si det med ganske kraftig arroganse og sikkerhet, at slike sviminger som dette, og andre som flammer ned forumene med lignende sløve utsagn og stormfulle vannglass er 90% overdrivelser og bunn i frustrasjonen til drittunger som ikke får det NØYAKTIG slik de vil ha det, NØYAKTIG når de krever det.

 

Jeg håper det ble så "dødskjedelig", at du valgte å unsubscribe! MMO-spillene har nok av slike "FU TRION MY SPELLZ r bugd, merge, transfer, needed to w8 2 min for group".

 

 

Det negative med Rift er spillerbasen... Alt for mange hormon-bomber som får anfall når de ikke er OP selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...