Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Hvilken rolle bruker du mest?

 

For min del så roller jeg kun på DPS gear hvis ingen andre DPS i runnet trenger det, da jeg mer eller mindre eksulsivt spiller tank. Har ikke en gang T1 gear for DPS oppsett, men prøver nå å skaffe litt mer DPS gear så jeg kan brukes til litt annet enn tanking.

 

Ellers vil jeg si at hvis du har DPS som main spec er det greit å rolle på gear som er en oppgradering for deg. Men jeg ville hørt med gruppa om det først, siden det ikke er alle som ser på det slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tier 1 (50+ Focus)

  • Realm of the Fae – Silverwood
  • Iron Tomb – Freemarch
  • The Foul Cascade – Scarlet Gorge
  • King's Breach – Scarwood Reach
  • Fall of Lantern Hook – Droughtlands

Tier 2 (100+ Focus)

  • Darkening Deeps – Gloamwood
  • Deepstrike Mines – Stonefield
  • Runic Descent – Moonshade Highlands
  • Abyssal Precipice – Iron Pine
  • Charmer's Caldera – Shimmersand

Tier 3 (150+ Focus)

  • Greenscale Blight - Stilmoor

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Kan jeg dra Rift med denne laptop'en?

 

Acer Aspire 5552

AMD Athlon™ II P340 Dual-core processor 2.20 GHz

4GB RAM

64-biters operativsystem

 

Vil tru det, men det kan være du må aktivere "low renderer" eller hva det heter. Samme det egentlig, spillet er rimelig greit å se på til og med med slike settings.

Lenke til kommentar

Tier 1 (50+ Focus)

  • Realm of the Fae – Silverwood
  • Iron Tomb – Freemarch
  • The Foul Cascade – Scarlet Gorge
  • King's Breach – Scarwood Reach
  • Fall of Lantern Hook – Droughtlands

Tier 2 (100+ Focus)

  • Darkening Deeps – Gloamwood
  • Deepstrike Mines – Stonefield
  • Runic Descent – Moonshade Highlands
  • Abyssal Precipice – Iron Pine
  • Charmer's Caldera – Shimmersand

Tier 3 (150+ Focus)

  • Greenscale Blight - Stilmoor

 

200 Focus for GSB. 150 thougness.

Lenke til kommentar

DING 50! Experts, here I come :D

 

Hvis ikke du har gjort det anbefaler jeg på det sterkeste at du kjører igjennom AP og CC et par ganger, skaffer deg nædvendig stats for din klasse (50 toughness/focus/hit (har hørt at det er 100 focus/hit for T1, men hørtes veldig mye ut)).

 

Også sørg for at du har en god spec og rotation hvis du skal være dps, siden LH, KB og ROTF har mer eller mindre en hard dps check.

 

Gjør du ikke nok skade, wiper du.

Lenke til kommentar

DING 50! Experts, here I come :D

 

Hvis ikke du har gjort det anbefaler jeg på det sterkeste at du kjører igjennom AP og CC et par ganger, skaffer deg nædvendig stats for din klasse (50 toughness/focus/hit (har hørt at det er 100 focus/hit for T1, men hørtes veldig mye ut)).

 

Også sørg for at du har en god spec og rotation hvis du skal være dps, siden LH, KB og ROTF har mer eller mindre en hard dps check.

 

Gjør du ikke nok skade, wiper du.

 

Eventuelt gjør puzzels og kjøper Runes som gir deg nok Focus/Hit/Thoughness :D

Lenke til kommentar

Kan jeg dra Rift med denne laptop'en?

 

Acer Aspire 5552

AMD Athlon™ II P340 Dual-core processor 2.20 GHz

4GB RAM

64-biters operativsystem

 

Vil tru det, men det kan være du må aktivere "low renderer" eller hva det heter. Samme det egentlig, spillet er rimelig greit å se på til og med med slike settings.

 

Okei takk for svar :)

Lenke til kommentar

DING 50! Experts, here I come :D

 

Hvis ikke du har gjort det anbefaler jeg på det sterkeste at du kjører igjennom AP og CC et par ganger, skaffer deg nædvendig stats for din klasse (50 toughness/focus/hit (har hørt at det er 100 focus/hit for T1, men hørtes veldig mye ut)).

 

Også sørg for at du har en god spec og rotation hvis du skal være dps, siden LH, KB og ROTF har mer eller mindre en hard dps check.

 

Gjør du ikke nok skade, wiper du.

 

Eventuelt gjør puzzels og kjøper Runes som gir deg nok Focus/Hit/Thoughness :D

 

Eventuelt det. Er ikke så veldig vanskelig å skaffe items som gjør at du kan starte med de letteste T1 dungeons. :D

Lenke til kommentar

Skulle neste ønske man spilte på samme server, så jeg kunne gjort Experts med noen norske. Er egentlig lei av både serveren og guilden. Leaver nok i helga, til tross for heder og ære man får av andre. Han som leder raidene er tidligere raidleder i "Inner Sanctum" fra WoW. Tror folk flest føler seg mer som verktøy enn bidragsytere til tider.

Lenke til kommentar

Heisann! :) Er nå så utrolig lei wow etter den latterlige unnskyldningen av en utgivelsespakke blizzard hostet opp, at jeg kjenner spysmaken bare jeg tenker på spillet.. og angrer nå på at jeg skrev det ettersom minner om utallige timer bortkasta med å hoppe rundt i SW får meg til å grine..

Weird things aside, var jo ikke dette jeg kom for! Så, fant akkurat ut at Rift var hakket mer interessant enn jeg først trudde, og har planer om å kjøpe det straks jeg får lønning. Det jeg er ute etter er et trivelig norsk guild og en server der et trivelig norsk guild befinner seg. Det ga ingen mening. Uansett.. Nei, det var egentlig alt!

 

Takker for svar! :)

 

Ooh, edit-knapp!

 

Ps. Er myndig, om det er et kriterie.

 

Pps. Blir og rimelig fort hekta på spill, så blir sikkert hakket over casual med tiden.

 

Ppps. Må slutte å skrive innlegg etter å systematisk gå gjennom alt som inneholder koffein i kaffemaskinen på jobb. Sorry for the mess!

Endret av Blazerfar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...