Gå til innhold

Julenissen kom tidlig i år!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som skjermen er Glossy...

Sørg for å få testet denne ordentlig utendørs også, så litt ut som det kan være et problem i solskinn.

Ellers så den veldig pen ut, håper på mange bilder av denne.

Skrevet

haha, det nederste bildet gir meg assosiasjoner til en elefant! Høyttalerne er ørene.

Hvis de hadde brukt det mer fornuftige 16:10 skjermforholdet hadde de kanskje sluppet "ørene". Nå ser det ut som om noen har gjort en gigantisk designtabbe, etter min mening.

J

Skrevet

ICE power er strengt tatt en forsterkerteknologi, ikke høyttalerteknologi :)

Men PCen så snasen ut!

Første jeg tenkte på og, gjelder å holde tunga rett i munn når man skal presentere slike ting.

Skrevet

Kunne ikke tenkt meg denne, altfor svær og klumpete. Burde hatt kraftigere GPU i tillegg for å kunne bli vurdert som en desktoperstatter for spill. Kanskje grei om man vil se film, noe den kanskje er mer ment for.

Skrevet

Så lenge den kommer uten alle disse klistremerkene fra intell, amd, nvida, photoshop elements etc så blir den en stilren pc.. Selv om den ser litt merkelig ut :)

Skrevet

Jeg så på produktsiden, de påstår at de er de første som har høytalerne i lokket, mulig jeg misforstår, men det er da opp til flere maskiner som har hatt høytalerne i lokket før, zepto 6214w var f.eks første som slo meg. 2963-1.jpg

Skrevet

Artig at noen prøver ut noe annet, greit å få litt variasjon i et eller så kjedelig utvalg.

Dog holder jeg en knapp på maskiner som skiller seg ut og er retta mot gaming, selv om jeg ikke spiller så mye.

Har vi noen pris på dyret? Regner med at B&O skal ha sine kroner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...