Gå til innhold

OneCall, Best tilbud noengang? "Gavepakka" fribruk ut året


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chess. De jobbet på spreng med å ringe alle som hadde gått over til Onecall idag..Kommer vel noe tilsvarende tilbud på nett etterhvert.

 

Bra matchet av Chess syns jeg :thumbup:

 

Konge! :D

Sa du fra til Chess om at du ville avslutte abbonementet? Jeg har bare bestilt fra Onecall sine sider, thats it.

Lenke til kommentar

Jeg har One Call og bor i Oslo, og jeg kan fritt velge mellom Telenor, Netcom og NwN. Både med og uten 3G.

 

Sikker på at du kan bruke NetComs nett? De har ingen roamingavtale med NetCom lenger.

 

Var visst litt lenge siden jeg hadde testet. NC fungerte ikke nå nei. Men Telenor har kjempebra dekning omtrent uansett hvor jeg er, så det går greit for min del.

Lenke til kommentar

Chess. De jobbet på spreng med å ringe alle som hadde gått over til Onecall idag..Kommer vel noe tilsvarende tilbud på nett etterhvert.

 

Bra matchet av Chess syns jeg :thumbup:

 

Konge! :D

Sa du fra til Chess om at du ville avslutte abbonementet? Jeg har bare bestilt fra Onecall sine sider, thats it.

 

Jeg bestilte samme som deg, ble oppgringt av chess et par timer senere :-)

Lenke til kommentar

Chess. De jobbet på spreng med å ringe alle som hadde gått over til Onecall idag..Kommer vel noe tilsvarende tilbud på nett etterhvert.

 

Bra matchet av Chess syns jeg :thumbup:

 

Konge! :D

Sa du fra til Chess om at du ville avslutte abbonementet? Jeg har bare bestilt fra Onecall sine sider, thats it.

 

Jeg bestilte samme som deg, ble oppgringt av chess et par timer senere :-)

 

Planlegger å bytte 1. oktober, for da kan jeg bruke bonuspengene til å betale ned regningen. Var det slik at tilbudet deres skulle komme veldig kjapt? Jeg må egentlig innrømme at å bytte frister siden netcom sin dekning her er dårlig på data, og jeg tror telenor sin er bedre.

Lenke til kommentar

Chess har NetCom nett, dårligere dekkning en Telenor (One Call) Tror heller ikke på at de kan garantere lavere pris en One Call etter jul. Ikke noe noen i Chess har lov til å si ut fra info fra Chess i dag. Så den infoen er vel fra en Chess "mann" eller ikke riktig!

Veldig bra av One Call! :thumbup:

Endret av ebbe77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...