Gå til innhold

OneCall, Best tilbud noengang? "Gavepakka" fribruk ut året


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NetCom har litt dårligere dekning enn Telenor på hytta, men syns igrunn det bare er deilig!

Hvordan kan dette være en bra ting? Saken er bare at du prøver å forsvare valget ditt. Akkurat her failer du :p

 

 

Det er en bra ting i og med at mobilen må ligger i vinduskarmen for å ha dekning, og dermed kobler jeg mer ut enn hvis den er i lomma. Og man skal jo koble ut og slappe av på hytta:) men du har jo selvfølgelig rett i at jeg prøver å forsvare valget mitt også :p

Lenke til kommentar

Dette er jo mekka for alle aktive mobilbrukere - aldri mer skal datatrafikk skrus av.

Kanskje du skal lese vilkår, om du bruker mer enn 5 gig i mnd så risikerer du å få satt ned hastighet for neste 30 dager.

Dette er jeg klar over - men for oss som vanligvis har datatrafikk avskrudd på grunn av høye kostnader er det veldig levelig. Er nok ikke lenge til vi ser operatører som tilbyr surfing uten grenser.

Lenke til kommentar

Synes denne 5 gig grense-greia har vart lenge nok. Men det er jo typisk denne steinrøysa å holde på slike gamle tradisjoner. Samme opplegget går igjen hos alle leverandørene, helt latterlig. Lurer på hvilke grenser vi får med 4G når det nå en gang kommer til neste århundre, blir sikkert veldig begrenset det også sånn at det ikke blir aktuelt å droppe kabla nett inn i huset. Er dette fremtiden liksom?

 

Og "fri bruk" er jo ikke lov å bruke, Telehor ble jo nekta det på sitt mobile "bredbånd" (fatter ikke hvorfor de får lov å kalle det for bredbånd, det er jo direkte misvisende), nå heter det "Natt og Dag".

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Chess har NetCom nett, dårligere dekkning en Telenor (One Call) Tror heller ikke på at de kan garantere lavere pris en One Call etter jul. Ikke noe noen i Chess har lov til å si ut fra info fra Chess i dag. Så den infoen er vel fra en Chess "mann" eller ikke riktig!

Veldig bra av One Call! :thumbup:

 

 

Helt håpløst at enkelte her inne uttaler seg om ting de ikke vet noe om. Jeg har selv fått samme tilbud fra Chess i dag og fått en skriftlig bekreftelse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...