Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange har du høvla over?


korehoret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

. Å hoppe til sengs med en villt fremmed person i fylla har jeg aldri skjønt vitsen med.

Helt enig med deg.

 

Har selv hatt 7 partnere i løpet av snart femti år, 5 av dem i langvarige forhold, og har heller ikke sett det store i one night stands i fylla nei...

 

Snakket med en kompis om dette en lørdags kveld for noen år siden. Han har hatt en rekke sex partnere, sikker bortimot hundre og fælt få langvarige forhold hvorpå han forsøkte å mobbe meg litt fordi jeg hadde så "få" sex partnere, men han ble meget stille da jeg spurte hva det hadde gitt ham..... For det har faktisk ikke gitt ham så mye....

 

Personlig gjør jeg det jeg kan for å IKKE havne i situasjoner som kan føre til utroskap når jeg er på fest eller ute med kolleger eller slikt. For jeg tenker alltid at det kvinner ute har mellom bena har min kone hjemme også og jeg VET at jeg ville angret som en hund om jeg skulle komme hjem til henne og gjort noe slikt. Det ville ikke gittt meg annet enn anger ihvertfall....

 

Det rare er at denne unnamanøvreringen ofte virker stikk motsatt på enkelte kvinner, de blir på en måte bare enda mer oppsatt på å få meg til sengs og noen ganger har det holdt faan så hardt i å si nei, men jeg har klart det, jeg har aldri vært utro. Til og med stukket av en gang fra et kvinnfolk jeg hadde sagt jeg ville møte bare for å slippe unna henne og det er det neimen ikke mange menn som kan "skryte" av å ha gjort.... Så kvinner ER merkelige de også... he he.

 

Og med hensyn til å "harve" over... Jo, det hender min kone "harver" over meg, regelrett voldtar meg underifra når hun er steinkåt på kuk, men det er faktisk bare deilig... Var litt skremende de første gangene, for jeg har faktisk aldri vært borti kåtere kvinne enn hun jeg nå er gift med, men du verden hvor deilig det er å ha en kvinne som er så kåt at hun faktisk gjør dette.... samtidig som hun kommer og kommer og kommer ukontrollert under meg... Det kaller jeg å bli harvet over, skikkelig.... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som er problemet med "å høvle over"... selv har jeg høvlet over og også blitt høvlet over... I tillegg har jeg hatt deilig elskov med andre. Så lenge begge parter er enig og inneforstått med hva som skjer og hvorfor, kan en overhøvling være like givende som alt annet. Antar at jeg har "høvlet over" en tredjedel av de jeg har hatt sex med. Husker ikke navnene på alle jeg heller og fungerer utmerket både i samfunnet og i ekteskapet mitt. Sex er så lite komplisert som man gjør det til!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404

1 ;) han er jeg er sammen med. - jente, 17 år

 

Vil påstå at det ikke er "hot" å ha vært til sengs med flest mulig. Hverken for jenter eller gutter. Grenser på hvor mange one night stands man skal ha hatt. Hadde jeg vært singel, hadde jeg ikke knulla alle jeg kunne.

Lenke til kommentar

Det er en viss forskjell fra å håndhilse på noen, og å ha sex med noen.

Ja, jeg har ikke sex med alle jeg hilser på.

 

1 ;) han er jeg er sammen med. - jente, 17 år

 

Vil påstå at det ikke er "hot" å ha vært til sengs med flest mulig. Hverken for jenter eller gutter. Grenser på hvor mange one night stands man skal ha hatt. Hadde jeg vært singel, hadde jeg ikke knulla alle jeg kunne.

 

Hvor går denne grensen da?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404

Ja, jeg har ikke sex med alle jeg hilser på.

 

 

 

Hvor går denne grensen da?

 

Nå er jeg bare 17 år - og i et seriøst forhold. Så for min del er grensen den ene jeg har ;) Mener bare at jeg synes ikke det er så veldig "digg" at noen har hatt sex med 40 personer. Forskjell på 7 og 40, liksom. Flere har jo sex med langt over 40 også - det synes jeg er lite attraktivt. Hadde hvertfall ikke gått rundt og vært stolt over det hadde det vært meg..

Lenke til kommentar

Nå er jeg bare 17 år - og i et seriøst forhold. Så for min del er grensen den ene jeg har ;) Mener bare at jeg synes ikke det er så veldig "digg" at noen har hatt sex med 40 personer. Forskjell på 7 og 40, liksom. Flere har jo sex med langt over 40 også - det synes jeg er lite attraktivt. Hadde hvertfall ikke gått rundt og vært stolt over det hadde det vært meg..

 

Selv har jeg hatt en del partnere. Hvis dette kommer opp i diskusjon har det aldri ført til at en jente har vært mindre tiltrukket av meg, derimot motsatt. Mennesker fungerer slik at man selv vil ha det massen vil ha, det fungerer som et "proof of quality". Nå går jeg ikke å skryter av hvor mange partnere jeg har hatt til de jentene jeg forfører, men det har hendt at det har kommet opp i samtalen og jeg er ærlig. Har aldri blitt møtt med noe "æsj" eller liknende.

 

Selvfølgelig så er det ikke en optimal situasjon jeg er i, der antallet seksualpartnere jeg har hatt nermer seg firedobling av gjennomsnittet for Norge (kilde: http://www.side2.no/underholdning/article3254409.ece). Men valgene har jeg tatt og jeg står for dem. Som sagt har det ikke kommet noe negativt ut av det (ingen kjønnssykdommer eller uventede farskap).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

12,1 sexpartnere? 12 mennesker og høyrehånda? :p

 

Det jeg ser om størst problem med mange partnere er at jeg aldri kan stole helt på dama om hun har hatt så mange. Det er noe med at om hun har hatt mange fra før er det ofte vanskelig å slå seg til ro med bare en resten av livet. Dette gjelder spesielt om hun har vært utro før, men det er en annen diskusjon for en annen tråd. Har hun derimot bare hatt noen få (eller ingen, for den saks skyld) er sex neppe så viktig for henne, og da er det langt mindre grunn til at hun skal være utro. Selv gir jeg stort sett blaffen i sex. Det er en bra del av et forhold, men bare en knøttliten del som ikke er så viktig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404

Selv har jeg hatt en del partnere. Hvis dette kommer opp i diskusjon har det aldri ført til at en jente har vært mindre tiltrukket av meg, derimot motsatt. Mennesker fungerer slik at man selv vil ha det massen vil ha, det fungerer som et "proof of quality". Nå går jeg ikke å skryter av hvor mange partnere jeg har hatt til de jentene jeg forfører, men det har hendt at det har kommet opp i samtalen og jeg er ærlig. Har aldri blitt møtt med noe "æsj" eller liknende.

 

Selvfølgelig så er det ikke en optimal situasjon jeg er i, der antallet seksualpartnere jeg har hatt nermer seg firedobling av gjennomsnittet for Norge (kilde: http://www.side2.no/...icle3254409.ece). Men valgene har jeg tatt og jeg står for dem. Som sagt har det ikke kommet noe negativt ut av det (ingen kjønnssykdommer eller uventede farskap).

 

Helt greit at folk har sex med mange, det blir jo selvfølgelig opp til dem selv. Men hadde jeg skulle valgt en kun ut ifra hvor mange sexpartnere.. Hadde det vært en som hadde ligget med 5 og en som har ligget med 40, hadde jeg automatisk vendt mer mot han med 5. Da tenker jeg litt "ok, han knuller ikke hvem som helst. Det må faktisk bety noe for han hvis skal ha sex". Tror jenter kan tenke sitt hvis de møter en som sier at han har hatt sex med 40 personer. Kan bli litt småskeptisk. Og ja, dette kan sikkert være et pluss også. Jeg hadde ikke brydd meg om antall sex partnere hadde det vært snakk om å ha sex med en random en. Nå tenker jeg mer hvis man virkelig er interessert i noen og kanskje skal innlede et forhold. Og nei, er overhodet ikke avgjørende hvor mange sexpartnere man har hatt. Dette er bare min mening :)

Lenke til kommentar

Helt greit at folk har sex med mange, det blir jo selvfølgelig opp til dem selv. Men hadde jeg skulle valgt en kun ut ifra hvor mange sexpartnere.. Hadde det vært en som hadde ligget med 5 og en som har ligget med 40, hadde jeg automatisk vendt mer mot han med 5. Da tenker jeg litt "ok, han knuller ikke hvem som helst. Det må faktisk bety noe for han hvis skal ha sex". Tror jenter kan tenke sitt hvis de møter en som sier at han har hatt sex med 40 personer. Kan bli litt småskeptisk. Og ja, dette kan sikkert være et pluss også. Jeg hadde ikke brydd meg om antall sex partnere hadde det vært snakk om å ha sex med en random en. Nå tenker jeg mer hvis man virkelig er interessert i noen og kanskje skal innlede et forhold. Og nei, er overhodet ikke avgjørende hvor mange sexpartnere man har hatt. Dette er bare min mening :)

 

Hva om han har ligget med 40 damer av høy kvalitet og han andre har ligget med 5 alkoholiserte damer han plukket opp på en bar? Hvorfor tilsier antallet at han ligger med hvem som helst?

Endret av BadCat
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404

Hva om han har ligget med 40 damer av høy kvalitet og han andre har ligget med 5 alkoholiserte damer han plukket opp på en bar? Hvorfor tilsier antallet at han ligger med hvem som helst?

 

Var et eksempel jeg kom med ;) Er vel mer vanlig at man har holdt ordentlig på med 5 personer - og ikke 40. Har man ligget med over 40 stk, er sannsynligvis over halvparten one night stands. Kan godt ta 12 mot 60 også, for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

1 ;) han er jeg er sammen med. - jente, 17 år

 

Vil påstå at det ikke er "hot" å ha vært til sengs med flest mulig. Hverken for jenter eller gutter. Grenser på hvor mange one night stands man skal ha hatt. Hadde jeg vært singel, hadde jeg ikke knulla alle jeg kunne.

 

Var du sammen med kjæresten din (29 nå?) når du var seksten? Bare lurer. Og når var første gang du hadde sex med ham?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404

Var du sammen med kjæresten din (29 nå?) når du var seksten? Bare lurer. Og når var første gang du hadde sex med ham?

 

Stemmer det. Var 16 da vi ble sammen, og var også da jeg hadde sex for første gang.

Endret av medlem-278404
Lenke til kommentar

Var et eksempel jeg kom med ;) Er vel mer vanlig at man har holdt ordentlig på med 5 personer - og ikke 40. Har man ligget med over 40 stk, er sannsynligvis over halvparten one night stands. Kan godt ta 12 mot 60 også, for den saks skyld.

 

Det er 365 dager i året og mer enn hundre millioner attraktive damer i verden. Do the math.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...