Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange har du høvla over?


korehoret

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Litt uenig. Selv om jeg ikke kjenner definisjonen av å høvle over noe(n) så har det med sex å gjøre.

Jeg kan både knulle, pule og elske med samboeren min.

 

Grovt språk følger:

Elske:

Middag, lys og romantisk musikk. Vorplayet består av flørting og kosete gester. Selv akten er rolig, flørtende og tett. Skjer en gang i året.

 

Pule:

Helt upersonlig. Vorplayet er tafsing og grafsing ala en sel som blåser på et trompetstativ. Et alternativ til å runke. Skjer halvparten av gangene og når man møter damer på byen..

 

Knulle:

Som på blåfilmer. Dette gjøres for å bare få ut energi, kjøre hardt på og gjerne i ræva (på dama altså). Sleng a ned, av med klærne og ferdig føre reklamen er over så du kan fortsette å se på tv. Akkurat somn å høvle over noen, kanskje? Skjer hver gang en av oss er fulle og når vi kjeder oss..

 

 

Hmm, besvarte kanskje mitt eget dilemma der... jaja, kanskje ikke en fasit, men det er sånn her jeg ser det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

En person som har hatt 10 fylleknull uten å ha hatt noe med jentene eller guttene i ettertid mener jeg har null erfaring i forhold til en som har hatt 3 seriøse forhold over tid. Erfaring kommer nok heller over forhold som har vart lenge. Er forskjell på å stappe snoppen i et høl i forhold til å utforske.

Lenke til kommentar
En person som har hatt 10 fylleknull uten å ha hatt noe med jentene eller guttene i ettertid mener jeg har null erfaring i forhold til en som har hatt 3 seriøse forhold over tid. Erfaring kommer nok heller over forhold som har vart lenge. Er forskjell på å stappe snoppen i et høl i forhold til å utforske.
You're not saying?? I overført betydning sier du at en som har hatt sex ti ganger har mindre erfaring enn en som har hatt tre lange forhold over flere år? Fantastisk. Endret av Bjellesau Mr Gnu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forrige dama jeg hadde var 20 år og hadde fucka 11 dudes. Jeg syntes selv det var litt i overkant, men er det kanskje bare meg ? Jeg fikk jo se de også, de var pene for å si det selv. Det ga jo meg et boost at så attraktive menn hadde valgt å feie over akkurat henne, liksom.

 

Snakker dere om direkte samleie her, eller teller avgrenset sex (oral o.l) også? I så fall er hun da oppe i 13.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...