Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange har du høvla over?


korehoret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv har jeg både sjarm, selvtillit, kropp og selvinnsikt at jeg kan velge og vrake. Så grunnen til at jeg er så "løs" er at jeg alltid tar det beste :)

 

 

Tørr faktisk påstå at noen av de med 1-2 ligg som roper "løs" og skylder på at de krever "kvalitet". Egentlig ikke er så høy kvalitet selv, at de helt enkelt ikke KAN få noe. Finnes mange teoretisk løse, men ikke alle får til å være det.

Endret av Sebbe
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selv har jeg både sjarm, selvtillit, kropp og selvinnsikt at jeg kan velge og vrake. Så grunnen til at jeg er så "løs" er at jeg alltid tar det beste :)

 

 

Tørr faktisk påstå at noen av de med 1-2 ligg som roper "løs" og skylder på at de krever "kvalitet". Egentlig ikke er så høy kvalite selv, at de helt enkelt ikke KAN få noe.

 

Nettopp! Hyklerske jævler. Og så sånne som sier "Nei, jeg velger å være jomfru." Helt til de får muligheten, da er det GO-GO-GO! nupe2.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er 365 dager i året. :thumbup:

 

De som sliter med "å få seg noe" er gjerne svake på nonverbal kommunikasjon. Hvis man verken mestrer øyekontakt eller kroppsspråk, kan det være vanskelig å få til noe som helst selv om man kanskje har et utseende langt over hjennomsnittet.

 

Ser mer på hvem og hvilke typer folk en dame ligger med enn hvor mange. Synes ikke det skal straffe seg å ha draget / ikke fortrenge at en er kåt så lenge man ikke ligger med hvem som helst.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Tror det handler mer om hvem som er predisponert for å bruke så mye tid å krefter på å følge lystene sine. Det må være noe mer enn en bevist form for prioritering. Det minner mer om et psykologisk behov som må tilfredsstilles for å klare fungere normalt. Denne tråden hadde vært mye mer interessant lesning om brukerne inkludert informasjon om utdannelse/yrke. Ikke at jeg trenger å bekrefte fordommene mine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv har jeg både sjarm, selvtillit, kropp og selvinnsikt at jeg kan velge og vrake. Så grunnen til at jeg er så "løs" er at jeg alltid tar det beste :)

 

 

Tørr faktisk påstå at noen av de med 1-2 ligg som roper "løs" og skylder på at de krever "kvalitet". Egentlig ikke er så høy kvalitet selv, at de helt enkelt ikke KAN få noe. Finnes mange teoretisk løse, men ikke alle får til å være det.

Den er jeg faktisk helt enig i. Grunnen til at jeg selv kun har en håndfull hakk i sengestolpen er på grunn av to lange forhold. Har kun vært singel i et par-tre måneder siden jeg ble seksuelt aktiv.

 

Tror det handler mer om hvem som er predisponert for å bruke så mye tid å krefter på å følge lystene sine. Det må være noe mer enn en bevist form for prioritering. Det minner mer om et psykologisk behov som må tilfredsstilles for å klare fungere normalt. Denne tråden hadde vært mye mer interessant lesning om brukerne inkludert informasjon om utdannelse/yrke. Ikke at jeg trenger å bekrefte fordommene mine.

Kan jo slenge ut at jeg gjorde ferdig realfag på videregående, jobbet et år med diverse jobber, og nå er jeg tilbake på skolebenken. Studerer IT, hvis det er spesifikt nok for deg.

 

Har totalt 5 gull-pokaler på hylla for fullført maraton, og ymse andre for annet morsomt som har skjedd. To av gullene kom fra langvarige forhold.

Lenke til kommentar

At dere ikke krever så høy kvalitet på treverket, om vi kan si det slik. ;)

Det finnes jenter med mange partnere som også har høy kvalitet på "treverket", samt folk med få partnere som ikke har så høy kvalitet.

 

Faktum er også at om ingen hadde blitt kalt for horer og løse, så hadde du nok oppdaget at den "snille, uskyldige" jenta di ikke bare hadde hatt et par sexpartnere, men mange flere, fordi vi faktisk er laget for å ha sex :)

Lenke til kommentar

For all del, jeg vil bare ha en ting klar; Jeg er ikke mot sex, mot ONS eller mot det å ha mange partnere. Hadde ikke jeg vært i et forhold, hadde jeg jaktet hver jævla helg, og drevet daygaming på ukedager. Jeg synes bare det er interessant å diskutere hva andre folk faktisk mener. Jeg tror egentlig de fleste gutter er ganske så enige om hvordan det aller helst bør være når det kommer til damer, vi bare ordlegger oss forskjellig ;)

 

Og jeg poppa cherry'n til dama. Det er det ikke noe spørsmål ved engang.

Lenke til kommentar

Jepp. Og sånn som dette kommer fram vist du ikke sier det selv. Litt pinlig at du på en date med drømmefyren kan treffe på 20 stykker som har vært i buksen på deg. Haha. Patetisk. :)

 

 

Hva er sansynligheten for at alle sammen er på en og samme plass? Snakker du av erfaring eller?

Og so what, hadde jeg møtt alle sammen på en plass, I don't give a fuck, gjort er gjort og pult er pult! End of discusion!

 

Mange løse folk her gitt!

 

 

Løs? Nei. Stor sexlyst? Ja.

Lenke til kommentar

Det var pinlig nok å sitte å ha samtale med mine to. Men at jeg har hatt forhold med begge to ble liksom aldri samtaleemne, og det tror jeg heller ikke er særlig opp til emne selv om det er fler. Ikke om man først har valgt å ligge med omhu og etter god smak, og det er jo det vi alle forsøker.

 

Eller for å si det på en annen måte: Min fremtidige kjæreste kommer etter all sannsynlighet ikke til å være jomfru. Dog, når noen trenger seg opp i ansiktet mitt for å si at han dyppet i den salaten først, så er det han jeg slår og ikke henne. Å ha hatt samleie med noen er jo overhodet ikke gale i det hele tatt, men det går ann å ha mange gale holdninger rundt det. Om du "teller" eller samler, så er det noe merkelig for meg. Eller om du ser på det som en eller annen "pris", så havner du langt ned på min liste. Men gjør du bare det du gjør, fordi det du gjør er det du vil, så er du pokker ta helt lik som meg - selv om ditt tall kan være ti ganger så høyt som mitt.

Endret av cuadro
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...