Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange har du høvla over?


korehoret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn, for de som ikke har fått dette med seg, så er jeg jente, og har en mannlig samboer.

Vi har bestandig vært mer eller mindre enige om å ha et åpent forhold. Han har fått ha sex med andre jenter, jeg har til nå bare funnet en som jeg ville ha sex med. Er ikke mer enn det, egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oja. Om du velger å se deg blind på emnetittelen slik, så må jeg trekke tilbake mine to og si ingen. :)

 

Til DeadManWalking som undrer så fint, så står jeg i andre enden av saken og kan forklare mitt forhold til dette: I mitt tidligere forhold var jeg ganske pirret over tanken om at min kjæreste var bifil. Det er en ganske gøy tanke at jenten liker jenter. Så vi spøkte oss frem til at hun fikk lov til å ha seg med andre jenter om hun fikk anledningen, og til slutt ble det en så gøy tanke mellom oss to at det (heldigvis) også hendte. Dette er på ingen måte utroskap, og føles heller på ingen måte som utroskap. Det var ganske enkelt en gøy ting.

Endret av cuadro
Lenke til kommentar

Mye skryt/ljug her ja. En ting man kan være sikker på er at når noen påstår de har ligget med 5-6 stk, er det egentlige tallet ihvertfall ikke 6. Sannsynligvis ikke 5 heller.

Man hører det overalt når karer sitter i lystig lag og tar seg noen pinner. Skrønene kommer og det dreier seg ofte om hvor mange damer man har støtet. Dette forekommer i alle aldre og til alle tider. Og det er kanskje de over 60 som er aller verst her.

 

Rart hvordan egoet vårt i så stor grad er bygget opp om hvor mange kvinnemennesker man har penetrert. Er vel bare benkpress som kan ta opp konkurransen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At alle juger på seg tror jeg ikke noe på. Greit nok at jomfruer kanskje juger på seg litt, men man skjønner det fort.

 

Har selv hatt sex med 5 jenter, seksuell kontakt med kanskje rundt 30 stk, så ser ikke på det som alt for usansynelig at noen har "høvla" over 30-40stk om man ikke er så nøye på det. Selv prøver jeg å ikke ha one night stands eller ta hva som helst som er tilgjengelig, men skal innrømme at jeg har gått på en smell jeg også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...