Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange har du høvla over?


korehoret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At alle juger på seg tror jeg ikke noe på. Greit nok at jomfruer kanskje juger på seg litt, men man skjønner det fort.

 

Har selv hatt sex med 5 jenter, seksuell kontakt med kanskje rundt 30 stk, så ser ikke på det som alt for usansynelig at noen har "høvla" over 30-40stk om man ikke er så nøye på det. Selv prøver jeg å ikke ha one night stands eller ta hva som helst som er tilgjengelig, men skal innrømme at jeg har gått på en smell jeg også.

 

Hva mener du med seksuell kontakt?

Alt utenom penetrering, suging, fingring, ronking osv..

Lenke til kommentar

Spellbound:

De som legger stoltheten til side og tar det som er tilgjengelig har mulighet til å få seg noe de dagene folk er ute på byen.

 

Å nei. Er du en usikker og sjenert mann (og i tillegg jomfru) som knapt våger snakke med damer (og ihvertfall ikke legge an på dem), har du dårlige sjanser, selv hos buruglene. Du minsker selvfølgelig mulighetene dine da du mest sannsynlig vil sitte i et hjørne i baren hele kvelden med ei øl i hånda og ikke prøve deg på noen som helst. Og dersom man mot formodning skulle klare å manne seg opp (da stiger sannsynligheten litt) vil damen mest sannsynlig gå sin vei.

 

De du snakker om her er de som ikke er så verst fra før, de som har en helt ålreit selvtilitt og som får seg noe inni mellom.

Eller eventuelt damer, da de kan få seg noe uansett. Eller homser da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du lager problemer som ikke eksisterer i utgangspunket. Det finnes ingen problemer, bare utfordringer og løsninger.

 

Dame: "Hei, skal du være med meg hjem eller er du homo?"

Mann: "Ja, det vil jeg gjerne / Nei, stoltheten er for stor til å bli med en random hjem."

 

Det er enklest å si nei, men mange angrer da det akkurat blir for sent i det damen kjører bort i taxi.

 

Ikke bare får man pult, men frokost og kaffe.

Lenke til kommentar

Conflict, du er gal mann, hehe :) hadde tadd nummer to :love:

 

Ja over til det tråden handle om, har høvla 7 stykker, ikke mange nei, men har høvla over dem mange ganger :p ikke alle da men 2 av dem :D

 

BTW Conflict hva heter den dama på bilde nummer 2 ? :dribble:

Det er frontsangeren i Cascada ;) Forferdelig kvinnfolk =/

 

[...] mens en annen rir deg så sengen knekker.

Hehe, noen andre som tenker på beefest når du leser det der? Hahahahaa

 

http://www.spikedhumor.com/articles/169750/Beerfest-Barry-Drunk-Scene.html

spol til 3:45!

 

:D

Lenke til kommentar

Hvordan kunne jeg ikke se det med engang, heheh, så kjent ut, men klarte ikke og plassere ho :p

 

Men ho va deilig på det bildet, ikke så deilig live.

 

Enig med Sebbe

 

Fuck jomfruer, sluts er gode, ville og skittne i senga,

 

Har en slut kjærest jeg :thumbup: så jeg vil aldri mer ha jomfruer, Grøss :no:

Lenke til kommentar

Hmm, hva sikter du til akkurat da? :s dama mi er slut, det sier hun selv, det va hun som begynte med det, :!: , hun innså til slutt at hun er en real slut, heheh.

 

Småfeit gjør ikke noe da :) bare hun ikke er Smellfeit liksom, sånn som hun er på det bildet synes jeg ho er kjempe deilig :) men jeg liker jo ikke markerte kropper da i det hele tatt, nummer 1 bildet du posta va i grenseland for min del.

Lenke til kommentar

Småfeit gjør ikke noe da :) bare hun ikke er Smellfeit liksom, sånn som hun er på det bildet synes jeg ho er kjempe deilig :) men jeg liker jo ikke markerte kropper da i det hele tatt, nummer 1 bildet du posta va i grenseland for min del.

Vel, er enig i at hun i det første bildet var litt i overkant trent. De to bildene var ment som to ekstrempunkter for min del. Ikke mer macho enn den første, og ikke feitere enn den siste ^^ Det samme gjelder personligheten. Ikke for beskjeden, men heller ikke for utadvent. Altså ikke en fjortiss som skriker og hyler og tar større plass enn resten av forsamlingen tilsammen!

 

Jeg lurer forsåvidt også på hva du mener med slut.

 

Hvis du mener at hun ikke er redd for å utforske seksuelt, så må du ikke tro at jomfruer ikke er interesserte i å ha det gøy. Det er direkte feil.

 

Mener du derimot at du liker at kjæresten din har hatt mange gutter før og/eller at hun knuller på andre i tillegg til deg, så er jeg så uenig som et menneske kan få blitt. Purity FTW!

Lenke til kommentar

Har ikke sex med andre bak min rygg, kanskje forran min rygg, hehe, neida det er veldig komplisert det vi har, orker ikke og skrive alt hit, det blir så langt, og jeg må tenke så mye, og det orker jeg ikke nå, er så trøtt.

 

Det er ikke det såkalte åpen forhold heller, det er noe bedre, vi deler, vi har gjort det flere ganger til nu, og det går bra, vi er begge veldig fornøyd, vi vil gjøre mer, vi vil gjøre det større, skal ikke gå i detaljer her, men regner med de fleste kanskje forstår cirka hva jeg mener, hun er bi, med en liten ønske om at vi kunne hadd en felles kjæreste, en jente da, en felles kjæreste men at jeg og dama mi fortsatt er Hovedparet såklart, kanskje vi begge er sluts, heheh

 

Jaja slut or not, vi er lykkelig og åpen med hverandre, vi deler alle fantasier, og ingenting blir holdt tilbake, noe som er alt jeg kan ønske meg, da jeg kanskje har noen rare "fantasier" til tider :)

Lenke til kommentar

Jeg håper denne tråden ikke er representativ for hva flertallet her i verden vil definere som et lykkelig forhold. Fra mitt ståsted så håper jeg inderlig at denne tråden reflekterer et ytterpunkt. Holdningene som kommer frem her viser en total mangel på lidenskap, flertallet er åpenbart slaver av lyster som selv dyr har bedre kontroll over. Kan noen være så snill å fortelle meg hvem som drepte romantikken?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...